Veganom prijazne (ali pa tudi ne) restavracije


Ker zadnje mesece kar pridno zahajamo v razne restavracije, se mi je porodila ideja za tole drobno ocenjevanje. Pohvalimo, kar je vredno pohvale in povejmo, kaj nam ni všeč! 

Meni nikakor ni všeč, kadar:

😦 sem se vse že prej zmenila po telefonu, potem se pa delajo neumne in nič ne vedo

😦 sem se že zmenila po telefonu, da pripravijo jedilnik tudi za vegane, a na licu mesta rečejo “seveda, gospa, kar povejte kaj naj vam skuhamo” (in potem po možnosti niti nimajo veganskih surovin)

😦 me pred vsemi ostalimi gosti za mizo sprašujejo kaj jem in česa ne, tako da se potem namesto prijetnega pogovora že milijontič razvije debata o veganstvu, vegetarijanstvu in mesojedstvu. Jao.

😦 celotno komunikacijo speljejo tako, da se počutim kot nekdo, ki jim – uboščkom! – teži. Mimogrede, že velikokrat sem slišala mnenje, da če bi bila veganka zaradi kakšne bolezni, bi že še šlo, ampak ker je to moja odločitev… 

🙂 Zelo pa mi je všeč, kadar se obnašajo normalno – okej, morda naročilo za vegansko hrano ni (še ;)) povsem običajno, je pa vsekakor normalno. Sem prezahtevna?

:) Zelo mi je všeč tudi, kadar se kot gostja počutim, da je za vse poskrbljeno. Ne samo za dobro hrano, tudi za moje udobje in dobro počutje. Nekdo skrbi zame in zato meni ni treba. Juhu! (Ne vem, zakaj večina slovenskih vegi restavracij skrb za gosta zanemarja.)

Ekola, tule je pregled restavracij:

kraj dogajanja kdaj kakovost hrane skrb za goste komentar
Terme Strunjan Okt. in nov.11 🙂🙂 🙂🙂 Od treh obiskov je bilo 2x odlično in 1x podpovprečno. Kot je videti, je vse odvisno od glavnega natakarja, ki se zna, ali pa tudi ne, dogovorit s kuharjem. Škoda, potencial je ogromen.
Govinda’s, Ljubljana 1 – 2x/mesec v 2011 🙂🙂 😦 Še vedno so ena redkih vegetarijansko-veganskih restavracij, kjer se da kolikor-toliko posedeti. Hrana je žal nenehno ista, kar za redne stranke postane dolgočasno. Gospa za blagajniškim pultom je prijazna, sicer pa ni videti, da bi se za svoje goste kaj prida zanimali.
Loving Hut, Ljubljana 1 – 2x/mesec v 2011 🙂🙂 😦 Poleti še gre, pozimi pa je biti njihov gost kar mučno. Pomaga, če prej pokličeš in zaželeno naročiš. Njihova prijaznost je odvisna od dneva – včasih so naravnost očarljivi, že naslednjič pa je povsem možno, da te popolnoma ignorirajo.
Julija, Ljubljana dec.11 🙂 😦😦 So preveč zagledani sami vase in v svoj imidž? Čeprav smo po telefonu povprašali (in dobili zagotovila) da  bo poskrbljeno za veganski del družbe, se je izkazalo, da niti najmanj ni tako. Natakar se je vedel, kot da mu “kar tam eni” težijo. Komaj so spacali skupaj povsem povprečno gobovo rižoto, o kakšni sladici pa ni bilo ne duha ne sluha (niti sadja!)
Gostilna Medana, Ljubljana dec.11 🙂🙂🙂 🙂🙂🙂 Sicer neveganska restavracija, ki pa se za svoje goste izjemno potrudi. Slow food večerja je bila prava poslastica tako za brbončice kot za učke!
Grad in hotel Drnča dec.11 🙂🙂🙂 🙂🙂 Prijazna postrežba, dobro pripravljena hrana, čudovita okolica.
Hotel Ankaran Okt. in nov.11 🙂🙂 🙂🙂 Strežno osebje je prijazno, dokler gre vse kot so si zamislili. Ko pa si je kolegica zaželela, da bi v sončnem dnevu jedli na terasi, so ji sicer ustregli, a tudi jasno pokazali, da jim gredo takšne želje na živce.
Terme Šmarješke toplice Okt. in nov.11 🙂🙂🙂 🙂🙂 Prijazno, profesionalno in prijetno, a žal masovno. 
Grandvid hotel, Škofljica okt., nov. in dec.11 🙂🙂🙂 🙂🙂🙂 Veganska hrana jim je bila sicer na začetku neznana, a so se zelo potrudili. Pri njih smo se vedno počutili dobrodošli.
…nishta, Dubrovnik (ni slovenska, a nam je bila všeč) sep.11 🙂🙂🙂 🙂🙂🙂 Dobra hrana, sproti skuhana, prijazna, zabavna postrežba. Ob plačilu vsakemu gostu podarijo kamenček-smiley in voščilo za srečo.

Kaj pa ti praviš? Kakšne so tvoje izkušnje?

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Veganom prijazne (ali pa tudi ne) restavracije

  1. Miha says:

    Super, da si se spomnila malo pokomentirat restavracije.
    Sam sem od zgoraj naštetih do sedaj obiskal samo Govinda’s v Ljubljani. No, sem kar reden gost, vsaj 1x ali 2x na teden. Hrana se mi zdi zelo okusna, mogoče bi res pasala kakšna nova jed, vendar se mi kljub temu zdi kar dovolj izbire. Glede postrežbe pa nekako nimam pripomb, glede na to da je restavracija samopostrežna tudi ne pričakujem da me bo osebje spraševalo če je vse ok z mano oziroma če še kaj rabim ipd… Meni osebno je zelo praktično, ker ni potrebno nikoli čakati na hrano – tako se lahko usput med delovnim časom ustaviš, poješ in odvihraš naprej po opravkih. Skratka: ocenim s tremi smajliji, brez pomislekov🙂 🙂 🙂

  2. TheKathy8 says:

    Odlična restavracija je tudi Fresh 4 You😀 Nahaja se v Life Class Hotel & Spa v Portorožu. Gre za restavracijo s presno prehrano zelo visoke kvalitete in odličnega okusa. Zaenkrat sem poskusila le dve tortice (čeprav imajo tudi glavne jedi) in sta bili obe božanski😀 Natakar je bil zelo prijazen, vprašal me je celo, če želim, da mi še kaj dodatno razloži o njihovi hrani (kakšna je, od kod prihaja,…), bil dobre volje ter nasmejan. V glavnem restavracijo bi definitivno ocenila s tremi velikimi smajliji:😀😀😀

  3. misslilly says:

    Sicer nisem veganka ne vegetarijanka,vendar imam včasih za spremembo rada vegi restavracije.
    Na Dunaju sem poleg restavracije s tipično avstrijsko hrano sprobala tudi zelo dobro vegetarijansko/vegansko Yamm http://tupalo.com/en/vienna/yamm ,ki je samopostrežna podobno kot Govinda samo da imajo večjo izbiro.V Sloveniji to še ni dobro razvito,pač smo Balkan,..haha😉

    • mojč says:

      Pred 14 dnevi mi je le uspelo najti čas in na Dunaju obiskati to restavracijo. Kaj naj rečem? UUUUAAAAUUU!!!!🙂
      Lepo, prijazno, ogromna (res ogromna!) izbira! Saj, ni prav poceni, a je večina hrane organske in imajo ogromno jedi različnih okusov.
      Če smo že pri cenah – veganska/organska tortica sredi Dunaja (Yamm) je 2,90 evra, sredi Ljubljane (Lolita) pa 5 evrov (oboje avgust 2012). Eno majčkeno pretiravanja?

  4. misslilly says:

    Sicer nisem veganka ne vegetarijanka,vendar sem na Dunaju poleg tipične avstrijske restavracije Gathous Quell poizkusila tudi zelo dobro vegetarijansko/vegansko Yamm http://tupalo.com/en/vienna/yamm.
    Je samopostrežna restavracija z zelo fajno izbiro,sploh sladice imajo dobre od veganske Sacharce,korenčkove torte,itd…Pa še zelo prijazni so.;))

  5. misslilly says:

    Veganska/Vegetarijanska restavracija Yamm na Dunaju me je navdušila,čeprav nisem veganka/vegetzarijanka.

  6. misslilly says:

    Res je fajna,pa čeprav sem zaprisežena mesojedka.:)

  7. misslilly says:

    Ja res boš presenečena v Yammu.:)
    Samo določeni moji komentarji sploh niso bili napisani nato so se kar pojavili,prevečkrat sem komentirala.

    • mojč says:

      Nič hudega, saj so lepi komentarji, pa v vsakem je malo več informacij. Če želiš, lahko kakšnega tudi izbrišem, samo povej katerega.
      Uživaj v današnjem mrzlem, a vseeno sončnem dnevu!🙂

  8. Dina says:

    V kavarni Sputnik na Tržaški cesti v Ljubljani,imajo vegansko ponudbo,ter presne torte in veganske sladice.Se splača pogledat!

    • mojč says:

      Moram priznat, da me vse večja ponudba prav veseli! Pomeni mi namreč, da je vse več ozaveščenih ljudi, ki (četudi so morda vsejedi) večkrat posežejo tudi po veganskih jedeh. Juhuhu!

  9. katja says:

    Sputnik je super! od res prijetnega ambienta (pa še noro udobni kavči) do ponudbe veganske hrane in smutijev… Tudi za neveganske duše je zelo fajn. Včeraj sva bila tam s fantom, ki je mesojedec in si je iz dnevnega menija z navdušenjem izbral ‘nekaj domačega’ – polnjene paprike s pirejem, jaz pa nekaj ‘eksotičnega’ – vietnamske zvitke na posteljici iz motovilca in z nekakšno seksi omakco. In sva bila res zadovoljna. Nimaš občutka, da mečeš stran popoldne, nikakor ne…

  10. zmaja says:

    če pa ste cel dan v službi in bi vam pasalo naročiti kakšno dobro vegansko hrano, priporočam Bazilika Timijan (le na FB), http://vegecook108.blogspot.com/in ekositi.si🙂 Predvsem prvi je ZELO dober kuhar🙂

Leave a Reply

