Božič – sladica


24. december 2011, sobota, recept 325, 326, 327, 328 in 329:

vegansko + nekaj za brbončice + nekaj za učke = vegansko gurmansko🙂

 

ČOKOLADNE SKODELICE
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Veganska čokolada 200g Čokolado raztopiš v vodni kopeli. Balone napihneš do želene velikosti in jih opereš ter posušiš.   Čokolada v prahu za to ni primerna, mora biti čokolada v ploščicah ali kakšni drugi trdni obliki.
Baloni Balone pomočiš v stopljeno čokolado ter jih postaviš na peki papir, da se ohladijo in se čokolada strdi. Balone prebodeš in odstraniš. Če je plast zelo tanka, jo lahko počen balonček potegne za seboj in polomi, tako da je dobro narediti nekaj več skodelic. Počene ali poškodovane skodelice zložim eno v drugo in naredim iz dveh polomljenih skodelic eno umetniško.😀 Iz presežka stopljene čokolade sem naredila zvezdice.
VEGANSKI MOUSSE AU CHOCOLAT
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
2 veganski smetani za stepanje Vegansko smetano za stepanje predeneš v posodo. Smetana je precej čvrsta že v štartu. Tule sem uporabila Granovitino Soya-Saane.
Čokolada v prahu – 150 g, kakav – 70g V vodni kopeli razpustiš čokolado v prahu, ki si ji dodala kakav, 2 žlici močno koncentrirane turške kave, 2 žlici konjaka, ščep soli, burbonsko vanilijo in sladkor v prahu. Konjak vzamem najboljši kar ga imam. Rum tule ne deluje, žal. Sladkorja ne dodajam, ker mi je že čokolada v prahu dovolj sladka (za kakšne bolj sladkosnede goste bi pa dodala nekaj žlic sladkorja v prahu).
Kava, konjak, sladkor v prahu, burbonska vanilija, sol Ko se ohladi, čokoladno maso dodaš smetani in dobro premešaš z žlico. Čez noč postaviš v hladilnik, naslednji dan z mikserjem zmiksaš v čvrsto, rahlo kremo. Preprosto, ne? Skrivnost je v času – moraš pustiti čez noč, da se okusi prepojijo. Če zmiksam mousse zjutraj in ga znova postavim v hladilnik, bo zvečer odličen!🙂
PALAČINKE V POMARANČNI OMAKI
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Po ena palačinka na osebo Pečene in ohlajene palačinke zložiš na četrtine. Recept za veganske palačinke je tukaj. V tole verzijo sem dodala malo kurkume za rumeno barvo in nič pecilnega.
Sok sveže stisnjenih pomaranč, cimet, agavin sirup, pomarančna lupinica V ponvi segreješ sveže stisnjen pomarančni sok, ki si mu primešala nekaj cimeta, agavin sirup in pomarančno lupinico. Ko zavre, vanj na hitro pomočiš na četrtine zložene palačinke, da se segrejejo. Prvič sem se močno nasmolala, ko sem palačinko položila v pomarančno omako v razprostri obliki – le z veliko težavo sem jo namreč zložila. Četrtine so mnogo boljši in lažji način.🙂
BANANICE V POMARANČNO-MARELIČNI OMAKI
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Bananice ali navadne banane Omaki od palačink dodaš žlico marelične marmelade in krepko merico ruma (alkohol bo povrel). Tele mini bananice sem dobila v nekem lokalne Šparu. Najboljše so postale, ko jim je lupina popolnoma počrnela, notri pa so bile še vedno izjemno čvrste in okusne.
Omaka od palačink, rum, marelična marmelada Olupljene bananice pokuhaš v omaki – minuto na vsaki strani – jih z lopatico položiš na palačinke in zaliješ z vročo omako. Pazim, da omaka ne pride do čokoladnih skodelic, da se le-te ne stopijo.
ANANAS NA ŽARU
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Svež ananas Ananas olupiš in narežeš na kose (izrežeš notranji, trd del). Na žaru ga spečeš, da karamelizira. Ker je ananas precej sočen, poskrbim, da bo sok varno odtekal. Sladkor v ananasu prijetno karamelizira.🙂

Za novoletne okraske sem uporabila robide, zrnca granatnega jabolka in karambolo, ki sem jo narezala na rezine. Robide in granatno jabolko so zelo okusni, karambola pa je – vsaj zame – bolj za oči, saj ima prav neprijetno kemičen okus.

This entry was posted in sladice, slavnostni jedilnik, za zabave and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

