Metka


20. avgust 2011, sobota, recept 299:

Meta mi letos raste kot plevel!🙂😀

 

METIN SIRUP
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Meta Meto opereš in jo zaliješ z mrzlo vodo, da je pokrita. Merila sem količino vode, saj naj bi po originalnem receptu na en liter vode prišla kar ena kila sladkorja, kar je zame odločno presladko. Mete sem pa dajala cele šope!😉
Citronka V pokriti posodi vodo počasi zavreš. Takoj, ko zavre, meto odstraniš in vmešaš sladkor, da se popolnoma raztopi. Količino sladkorja sem že v štartu prepolovila, potem pa ob vsaki novi proizvodnji še dodatno zniževala. Po mojih izkušnjah je ravnotežje med trajnostjo pijače (sladkor konzervira) in ustrezno sladko-kislo-osvežilnim okusom nekje pri 1:3 (sladkor:voda). Citronke pa seveda po okusu🙂
Sladkor Ko se ohladi, dodaš citronko po okusu. Za večjo raznolikost sem včasih meti dodala še kakšno drugo sadje. Rabarbara je bila zakon!🙂

Sirup smo v letošnji vročini sproti porabljali. Ja, če je manj sladek in bolj osvežilen, se ga porabi več.

This entry was posted in pijača and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

