Blue style


2. maj 2011, ponedeljek, dan 360, recept 291:

He, he, pa sem mislila, da so nekateri okusi rezervirani samo za nevegane! Napača!🙂😀

NJOKI Z »GORGONZOLO«
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Domači njoki 1. Nekaj kapljic olja razgreješ in na njem popražiš nasekljan česen, da zadiši. Sir je precej masten, zato sem z oljem previdna.
Veganska gorgonzola (Cheezly, Blue Cheese Style) 2. Dodaš očiščene in na rezine narezane šampinjone ter jih prepražiš. Gobice bodo spustile tekočino. Pražim toliko časa, da tekočina povre.
Paradižnik, šampinjoni 3. dodaš na koščke narezan sir in nasekljane sveže paradižnike. Če je paradižnik mesnat, nasekljam kar celega, s peškami vred, če pa se od njega vse cedi😉, peške in tekočino odstranim.
Česen, oljčno olje 4. Na hitro pregreješ in zmešaš s kuhanimi domačimi njoki. Ne predolgo, le toliko, da se sir razpusti in se paradižniki pogrejejo. Takoj postrežem, lahko z dodatkom kvasnih kosmičev, ki si jih vsakdo na krožniku doda po svojem okusu.Cheezly Blue Cheese Style ima okus kot Gorgonzola Dolce (in brez vonja po starih štumfih)😉😀

Credits: Tele domače njoke je naredila Kati, omako pa si je izmislila in nam jo prvič naredila Anchy.🙂 Jeeeej!🙂

Cheezly je hči prinesla iz Anglije, tako da ga nismo kupili pri nas. Sem pa v članku o Heather Mills v Sloveniji zasledila, da jih bodo prodajali zdaj tudi v Mercatorju in Tušu. Heather je namreč med drugim tudi lastnica podjetja Redwood Foods, ki Cheezlyje proizvaja.

Juhu! Držim pesti, da bo čimveč njihovih izdelkov na prodaj tudi pri nas!🙂

This entry was posted in hitri jedilnik, jedilnik za vsak dan and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

27 Responses to Blue style

  1. Lainy says:

    Sem ga že kupila pri nas. Imajo pa različne okuse sirov tako v Tušu kot Mercatorju. Sem pa kupila tista ekstra topljivega in končno spet uživala v veganskem toplem sendviču s sirom, ki se dejansko topi jeej🙂
    Tunina pašteta je pa dejansko tunina brez tune. Tako po strukturi kot okusu. Prstki so mi še kakšno uro po dišali po tunino. Sej ne vem, ali mi je bilo to najbolj všeč😉 Ampak mačka pa nisem uspela pretentati s paštetko hehe
    Moj naslednji nakup so definitivno fishfingersi. Heather je res uspela z imitacijo “normalnih” izdelkov. Čeprav jih ne jem pogosto, zapašejo sem ter tja.

    Lp, Lenčka

    • mojč says:

      O, fino! Bom šla pogledat! Super, da jih imajo tudi pri nas – pizza in topliči so s topljivim sirom nekako bolj pravi!🙂
      Kaj čmo, vsi smo gor rasli ob neki drugi hrani, povezujemo jo s prijetnimi čustvi otroštva, pa nam zapaše, kaj pa drugega. Še dobro, da obstajajo alternative!

      • Lainy says:

        Točno tako, se mi zdi da je včasih prej kot trebušček treba zapolniti nostalgične spomine!
        Sama vem, da mi je bila najljubša večerja, ko je mami naredila tople sendviče ali pa skutine palačinke ali pa kakšno drugo mlečno večerjo. Ah, ja, takrat se nihče še ni spraševal o nekoristnosti belih smrti, homogeniziranih mlečnih izdelkih ali pa konvecionalni pridelavi. Zrasli smo že, a posledicam se na dolgi rok nihče ne izogne.

      • mojč says:

        Prav res! Pri nas smo bili dohtarska familija, tako da smo jedli premišljeno, zdravo – kar je takrat pomenilo predvsem veeeeliiiko beljakovin – meso, ribe, siri, mlečne stvari. Jao. Ampak, če greš brat kakšno knjigo iz 60ih ali 70ih let točno to govorijo – kako ogromno beljakovin da rabimo. Šele konstantno slabšanje zdravja ljudi je pokazalo, da nekaj ne štima. Ja, pa nekaj pogumnih, neodvisnih raziskovalcev.
        Meni je kar grozljivo, da večina ljudi verjame raziskavam, ki jih npr. mlečna industrija naroči in plača. Če bomo npr. kje brali, da je Veganski Gurman najboljši blog vseh časov, je le pametno pogledat v drobni tisk, kjer morda piše, da je sponzor te raziskave/vprašalnika neka mojč ali celo Veganski Gurman sam😉😀

  2. katja says:

    živjo vsem,
    strašno me veseli, da ste načele ‘redwood’ temo, tudi sama sem se razveselila prihoda novih izdelkov, vendar pa sem se v trgovini še kako začudila, ko sem v roke poprijela redwood poprov sir in med navedenimi sestavinami našla – mlečne beljakovine.
    Kako je sedaj s tem, pa ne da obstajajo celo rastlinske mlečne beljakovine?
    Namreč tudi ni povsem prvič, da sem jih zasledila na bojda veganskem izdelku. Ko pa človek povpraša prodajalce, je njim kajpak še manj jasno kot tebi.
    Nadvse vesela bom vaših mnenj!
    Sem pa povsem navdušena nad vašimi vrsticami, ki omenjajo gorgonzlo (da, prosim!) in tuno (da, da prosim!)🙂
    Imejte lep vikend …

    • Lainy says:

      Katja, tega sira s poprom niti nisem vzela v roke, ker nisem ljubitelj popra, ampak sigurno v sestavinah nima mlečnih beljakovin. Vsaj na Redwoodovi spletni strani je tako. Možno je, da je prišlo do tiskarske napake, zato sama vedno berem še sestavine v tujih jezikih. So bolj zanesljive.
      Verjetno ne misliš mlečnih beljakovin ampak mlečne kisline oz. lactic acid, ki pa ni pridobljena iz laktoze oz. živalskega izvora.
      Ne skrbi, Redwood izdelki so veganski!

      • katja says:

        Hvala Lainy, vzeto na znanje in v ravnanje.
        Torej bo res napaka, so pa bile navedene mlečne beljakovine (ne kisline).
        Da sem pa ta poprov sirček vzela v roke, je pa krivo predvsem to, da so imeli v štacuni (mercator rudnik) zgolj 3 različne artikle od redwooda (nekega piščanca, palčke in pa tega bogega sirčka🙂
        In res sem si želela nekaj sprobat, nad okusom mesa pa nisem najbolj navdušena.
        V tušu je torej boljša izbira?

  3. a says:

    ta recept si lahko izmisli samo največji genij🙂

  4. Lainy says:

    Katja, potem mora biti napaka. V kolikor sem seznanjena so v Redwoodovih izdelkih grahove beljakovine. Mora biti napaka pri prevodu.
    Zanimivo, kako osiromašena ponudba je v Ljubljani. V Kranju je v Mercatorju ponudba sledeča: ekstra topljiv sir, sir s porom, testeninska omaka, ribje palčke, neki nadomestek mesa v koščkih in jogurt z malino.
    V Tušu pa tunina pašteta, ribje palčke, zopet nadomestki mesa, in en čedar sir in en sir brez dodane soje.

    • katja says:

      Hm. Upam, da v Ljubljani ta skromnost ponudbe pomeni večje povpraševanje od pričakovanega. In da bodo zato uvedli še kaj novega🙂
      Tale tunina pašteta me je pa povsem ‘uničila’ hehe
      Takoj jutri jo letim sprobat.
      Huh – ko se enkrat človek začne prehranjevat vegansko, se vsake takšne reči veseliš spet ko majhen otrok Miklavža😀
      Tako sem se pred kratkim navduševalala nad dejstvom, da Lolita, nov lokal v centru Ljubljane, začuda ponuja kar nekaj veganskih sladic in napitkov.
      To mi deli🙂

      • mojč says:

        A res? V Loliti imajo tudi že veganske sladice? Jupiiiiii!
        Mi se v teh vročih dneh kar velikokrat sprehodimo do Zvezde v centru in uživamo v njihovi kar pestri ponudbi veganskih sladoledov. Sladico pa imajo – kolikor vem – samo eno, čokoladno torto.
        BTW: a katera ve, kaj se je zgodilo s Loving Hut stojnico? Bila je samo ena, tista pri faksih na Aškerčevi🙂, zdaj je pa kar izginila😦

  5. katja says:

    Lolito imajo v bistvu čez isti ljudje kot uvažajo znamko redwood, vodilna gospa premore nemalo prijaznega duha in razumevanja do drugačnih prehranjevalnih navad. In ja, v loliti imajo cel kup nekih veganskih sladic pa napitkov.
    V zvezdi imajo poleg čokoladne še sadno torto in pa eno ‘babičino’ pito, kot ji rečem jaz hehe
    Še en super malca-lokalček bi omenila, to je Bazilika v bližini ljubljanskega sodišča. Vegansko-zelenjavni barček, super smutiji, sendviči, solate in župce, pa še res prijazna dekleta strežejo oz pripravljajo vse skupaj. Je pa res, da ni poceni. Včasih pomislim, da je to pa vseeno višek za eno (resda čudovito) juhico.
    In če smo že pri župah, hvalim tudi tiste v Čajnici.

    • mojč says:

      He, he, zgleda, da sem ‘ta pravo’ vprašala! Full hvala za informacije! Za Baziliko sploh nisem vedela in ja, čimprej jo grem sprobat, cene gor ali dol!🙂 Je pa res, da če so bolj gor😉 bodo obiski redkejši… Videla sem, da imajo župce tudi v Zvezdi v BTCju, ampak so drage in kar je še huje, med njimi ni bilo nobene veganske😦 Predvidevam, da v Čajnici pa so veganske, vsaj kakšna med njimi, kajne?
      Eh, zgleda, da sem se vedna zataknila kar pri čokoladni torti, potem se mi je pa zdelo, da drugih nimajo. Ekola, projekt za naslednjič – poskusit sadno in ‘babičino’🙂

  6. katja says:

    No pa še glede te veganske prikolice pri filo faksu:
    Kadarkoli se peljem mimo, tam sameva le plakat, tako da nisem še niti probala.
    Transparent je pa ‘hudo informativen’ – na njem ni niti telefonske, niti spletne strani, niti e-maila …
    Prav nič, na kar bi se človek lahko obrnil s kakim vprašanjem.
    Mimogrede, je katera že bila na gradu, odkar se tam dogaja neka restavracija z bojda pristno domačo hrano?
    sem poslala mail sicer, če imajo kaj brez živalskih sestavin, pa so mi odgovorili, da naj se v naprej napovem in da mi bodo napravili nekaj čudovitega🙂
    Tako, da me še čaka ta izletek na večerne poletne dni, se mi zdi. Takrat, ko bom to lahko združila še s kinom pod zvezdami, recimo.
    Življenje je lahko zelo v redu🙂
    No ja. Odvisno od tega v kateri koži je človek rojen. Ampak ne bomo o tem, verjetno. Naj tole vendarle ostane simpatičen kulinaričen azil pred zunanjim svetom.

    • mojč says:

      Loving Hut je bil pri filofaksu postavljen nekaj časa in uspelo mi je 2x tam jesti. Taka bolj hitra hrana, ampak veganska, ne predraga in okusna. Zagotovo nekaj, kar je vredno obdržat v centru (no, ja, blizu;))! Strinjam se, njihova komunikacija je precej neobstoječa😉 Že v štartu sem zanje izvedela povsem slučajno, potem so pa kar izginili. Če jih na netu poiščeš, je videti, kot da so zdaj na Koprski na Viču. Ne vem, če so res in še prikaz na zemljevidu jim ne dela dobro😦
      Do tega “pripravili vam bomo nekaj čudovitega” sem jaz postala žal že precej skeptična. Po mojih izkušnjah namreč to pomeni, da nimajo nič za ponudit vnaprej in si mislijo, da kar pridi, potem se bodo pa že znašli. Vse skupaj se navadno konča tako, da jim moraš potem v detajle povedati kaj naj ti pripravijo, kar je – vsaj meni – precej moteče, da o tem, da se velikokrat konča z zelenjavo na žaru ali gobami na žaru ali čim podobno neinovativnim niti ne govorim. Držim pesti, da presenetijo in imajo v resnici nekaj čudovitega za ponudit!🙂
      Ja, življenje je ču-do-vi-to!🙂 In kar je najlepše, veganski časi vse bolj in bolj prihajajo!🙂 Več in boljša ponudba izdelkov v trgovinah, tortice, veganski kapučino, sladoled na stojnici, barčki in restavracije,… juhuhu!🙂😀

  7. deeepshe says:

    http://www.lovinghut.si/

    “Če jih na netu poiščeš, je videti, kot da so zdaj na Koprski na Viču. Ne vem, če so res in še prikaz na zemljevidu jim ne dela dobro”

    Predlagam, da greš na Vič in se prepričaš😉

    so so haha
    zelo blizu Špara Vič stoji prikolica, oz. na levo od njega – tik zraven Fitness centra Vič …

    Jaz sem zadovoljna. Definitivno si zaslužijo vse pohvale za trud in korajžo sredi tega ponorelega sveta, kjer zagotovo ni lahko zaštartati s čim takim …

    Lepo pozdravljam,
    deeepshe

    p. s. čestitam za prekrasno stran!

  8. katja says:

    no, še moj apdejt –
    vegansko prikolico sem našla in kosilo se je izkazalo za odlično, poslej me bo verjetno kar precejkrat videti tam, čeprav tudi meni ni ravno ‘spotoma’ …
    veganska pašteta – poskusila. In za moje pojme nima razen videza (pa še to zgolj na prvo žogo, ker se namaz grozno drobi in ga je precej težko razmazati) prav nikakršne asociacije na tunino. Ne rečem, da je ravno slab, ampak okus po tuni pa to zagotovo ni. Nekdaj sem jo oboževala, pa se mi zdaj zdi, da take zadeve pravzaprav žalijo moj spomin🙂

    saj vem, stvar okusa, pa vendar.
    Naj proba še kdo, da bomo imeli še tretje mnenje haha

    • katja says:

      da ne bo pomote, tale ‘tunina’ pašteta se nanaša na vegansko prehrambeno znamko redwood, in ne na prikolico🙂

    • Lainy says:

      Ja, glede drobljivosti imaš prav. Ampak sej tuna je malo drobljiva. Nikoli nisem mazala rio mareja na kruh, tako da ne more primerjati pri čemer pa moraš upoštevati, da ta tunin ponaredek ne plava v olju.
      Je pa zanimivo, kako te ne spominja na tuno. Mene je takoj, ko sem odprla paketek. In tudi prstki so dišali po tunino. Tako zelo, da je bilo že preveč vsiljivo.
      Na spletu sicer kar hvalijo tunino asociacijo, a nekateri Redwoodeve izdelke marajo drugi ne.
      Tako kot praviš, počakajmo še na kakšno drugo mnenje🙂
      Lp

      • katja says:

        Pa ja, saj sploh ni slaba, le povezave z okusom po tunini na žalost nisem našla. Sedaj imam v hladilniku še njen cheesly in prepričana sem, da se bo povsem solidno obnesel🙂
        Sem pa končno pogledala še tvoj blog Lainy in je super! Ekspertka. Tako da odslej vaju spremljam obe.
        Pozdrav obema, k.

  9. TheKathy8 says:

    V Loliti imajo preverjeno odlične veganske tortice😉 Imajo jabolčno pito z ingverjem (njaaami) , čokoladno s tofujem, bananami in višnjami (njaaami), čoko-minto torto (moja najljubša) in avokadino (jo je treba še sprobati, ampak deluje zelo obetavno). Pa še res zelo prijazni so🙂

    • katja says:

      strinjam, strinjam🙂
      čeprav sem doslej samo eno, a obeti so torej odlični

    • mojč says:

      Hej, tudi jaz sem šla sprobat tortice v Lolito in sem full zadovoljna. Dekleta so izjemno prijazna. Ko sem rekla, da bi vegansko tortico, mi je ena od njih kar sama povedala kakšne imajo, kaj vse so sestavine v posamezni od njih in vse to prijazno in z veseljem. Res osvežujoča sprememba!
      Tortice same so, kot pravi TheKathy8 njaaami😉. Nam so dali (ja, podarili) še eko paradižniček oblit s čokolado. Na prvi pogled nenavadna sladica, ki pa po koščku tortice neverjetno paše. Priporočam v pokušino!🙂

  10. MBrando says:

    Kaj sedaj pa ste mi še palačinke z skuto vzele!!! :((((((((((((((((((((

    P.S: Nežno in potiho iza vogala: ” Psst, psst, a bi vseeno, mogoče, lahko, to še kdaj papcal…”

Leave a Reply

