After eight


1. maj 2011, nedelja, dan 359, recept 290:

Ne samo preveč kuharjev, tudi preveč fotografov pokvari jedko!😉 Uspela sem narediti full lepe mafine, visoke, rahle in okusne zamorčke, fotko imam pa samo od prvih, ki so bili kar nizki in bolj podobni kukijem😉 Vsaj trije smo fotkali, a fotk zdaj kar ni. Mafinska zarota? Hmmmmm….

ČOKOLADNO METINI MAFINI
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Moka 1. Moko, pecilni prašek, ščepec soli, kakav in sladkor zmešaš skupaj. Moko če se mi le da, presejem, če ne, jo z metlico ali z žlico dobro premešam, da se zrahlja.
Kakav 2. Jabolko naribaš, banano z vilicami gladko zmečkaš. Lahko seveda tudi zmiksam v multipraktiku.
Pecilni prašek, sol 3. Skuhaš močan metin čaj iz sveže mete in ga ohladiš. Lahko bi dodala tudi mentolovo aromo, kar bi dalo močnejši ‘after eight’ okus, ampak potem recept ni več povsem eko-bio.
Sladkor – trsni, po okusu 4. v čaj vmešaš rum, zmečkano banano, naribano jabolko, olje in nekaj čokoladnega mleka. Banana bo dodala sladek okus, zato sem s sladkorjem previdnejša. Jabolko maso rahlja, olje pa pecivu doda elastičnost in zagotavlja, da bodo mafini okusni in nedrobljivi tudi drugi dan.
Jabolko, banana 5. Suhi in mokri del zmešaš skupaj. Masa mora priti gosto tekoča. Če je pretrda, dodam še malo čokoladnega mleka (uporabila sem Provamel), če je pretekoča, dodam še malo moke.
Šopek sveže mete 6. V maso dodaš čokoladne koščke. Čokoladne koščke je preprosto pripraviti – z ostrim nožem nasekljaš kakšno 70 ali več odstotno čokolado, pa je. Mi smo tukaj dodali ene 150 g, torej eno ploščico in pol.
Čokoladno mleko – 2 dl, čokolada v koščkih 7. Maso do 2/3 vliješ v model za mafine. Kupila sem nove silikonske modelčke, da se prepričam, kako se v njih peče. Moja ocena: super!🙂
Rum, vanilijev sladkor (burbonska vanilija), 3 žlice olja ali stopljene kokosove masti 8. V predogreti pečici pečeš na 170°C približno 15 do 20 minut. Iz silikonskih modelov sem mafine preprosto pobrala ven, četudi nisem uporabila papirnatih koškov.

Mafinov je prišlo kar lepo število – 32!

V prvi peki so bili precej nizki (se vidi na fotki, ne?), zato sem v maso naknadno dodala še nekaj pecilnega praška. 

This entry was posted in sladice, za zabave and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

