Gate trga! ;)


23. april 2011, sobota, dan 351, recept 288:

Tale fantastičen, gurmanski, uživaški recept je posledica vegetarijansko-veganske izmenjave receptov (Nataša, full hvala!).

 

SIRNI NAMAZ
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Indijski oreščki 1. Indijske oreščke za 24 ur namočiš v vodo. Indijski oreški so tisti ta zaviti, cashew po angleško. V vodi nabreknejo, podobno kot fižol.
Sol, 2. V multipraktiku jih zmiksaš do popolnoma gladkega. Tole miksanje kar traja. Dodam kolikor se le da malo vode v kateri so se oreščki namakali, le toliko, da se lepo zmiksa.
Česen v prahu,

čebula v prahu

3. Maso predeneš v vrečko in pustiš, da se čez noč odcedi in da malo fermentira (cca 12 ur). Tole se da narediti na kar nekaj različnih načinov. Eden izmed preprostejših je platnena vrečka, ki jo navesim na omarico, kot na sliki. Drugi: maso dam na večji platnen robec ali dvojno gazo in zavežem diagonalne konce skupaj. Tretji: na cedilo dam svežo kuhinjsko krpo, nanjo maso, konce krpe zaviham na vrh in vse skupaj obtežim s kakšim težkim predmetom (npr. večji lonček marmelade).
Kvasni kosmiči 4. Začiniš s soljo, suhim česnom in čebulo ter kvasnimi kosmiči. Dobro premešaš. Ekola, še malo količin, da bo že v prvo uspelo: ena vrečka indijskih oreščkov (200 g, vzela sem Šparove Vital indijske oreščke), po eno čajno žličko soli, česna in čebule (česen in čebula sta od Kotanyi, oba v prahu oziroma zrnasta) in ene 4 jušne žlice kvasnih kosmičev (te imajo pa v Jablani v BTC-ju).

S temle namazom je zelo malo dela, malce več packarije in nanj je treba kar počakati, preden je gotov. Ampak se splača!🙂

Ker je namaz prvič pošel skoraj v trenutku, sem ga hitro naredila še enkrat, tokrat iz dvojne količine mandljev. Najprej sem jih prelila z vrelo vodo, počakala, da kožica nabrekne in jih olupila. Če prav stisneš, zaobljen del naprej, mandelj kar skoči iz kože!😉 Tudi mandljev namaz je odličen, a je po mojem okusu oni z indijskimi oreščki resničen presežek.

This entry was posted in zajtrk and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Gate trga! ;)

  1. katja says:

    tale receptič me pa že nekaj dni pošteno spravlja v dobro voljo!
    super, super in hvala obema

    • mojč says:

      Zadnjič se mi je malce zalomilo z načrtovanjem in nisem odcejala, sem pa pustila ravno tako dovolj časa na sobni temperaturi, da je vse lepo fermentiralo. Rezultat: bolj mazljiv sirček, kot nekakšen sirni namaz, okus pa ravno tako božanski.
      Torej, če se ti ne ljubi packati z odcejanjem, lahko narediš sirni namaz.

  2. Slađana says:

    Namaz, ki preprosto mora biti v hladilniku🙂 sicer sem sama dodala še lanena semena in je res mnjamiiiii

Leave a Reply

