Pomladansko


4. april 2011, ponedeljek, dan 332, recept 287:

Ekola, začelo se je! Obdobje sveže zelenjave, ki ima dejansko okus!🙂 Juhuhu!

TESTENINE Z JAJČEVCI, ČEŠNJEVIM PARADIŽNIKOM IN BAZILIKO
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Testenine 1. Testenine skuhaš v vreli slani vodi do »al dente«. Vzela sem polnozrnate testenine.
Manjši jajčevec 2. Razgreješ oljčno olje. Na koščke narezan jajčevec ob stalnem mešanju pražiš do mehkega. Če malancan popije vse olje in se začne močno prijemati, dodam malo vode.
Češnjev paradižnik 3. Dodaš razpolovljene češnjeve paradižnike in jih na hitro, ob previdnem mešanju, pražiš. Dodaš sesekljan česen in ga prepražiš, da zadiši. Ne predolgo, da ostanejo polovičke še čvrste.
Česen, sol, oljčno olje, sveža bazilika 4. Dodaš odcejene testenine in vse skupaj previdno zmešaš. Tik preden postrežeš, dodaš še na večje koščke nasekljano baziliko. Ko se sezona bazilike šele začenja, tako kot zdaj, imam veliko veselje baziliko natrgat namesto nasekljat. Tako lahko še bolj uživam v njenem vonju.🙂

Po testeninah sem posula kvasne kosmiče. Zdaj, ko jih imam, jih kar veliko uporabljam. Človek ne bi uganil, ne?😉

This entry was posted in jedilnik za vsak dan and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Pomladansko

  1. katja says:

    Samo veselje me je ob teh novih spomladanskih receptih, spet mi paše malo eksperimentirat, tako da se res odpravim še ta teden po te kvasne kosmiče …

  2. Melita says:

    OK, jaz sem nova v veganstvu. Zelo, zelo uživam v kuhanju… samo sestavine se mi pa tud sanja ne za katere, kje naj jih dobim ali pa kako izgledajo da bi jih takoj prepoznala v trgovini🙂 Hints?🙂
    konkretno teli kosmički😉 pa sram me je povedat, česa še ne poznam😀

    • mojč says:

      Melita, dobrodošla med vegane! Yeay!🙂
      Pa kar brez sramu, sprašuj in sprašuj. Kako pa misliš, da se mi učimo? – saj opaziš sedanji čas, ne?😉

      Kvasni kosmiči so zanimiva začimba, ki da nekoliko sirast okus jedem. Večina prisega nanje, se pa seveda najdejo tudi taki, ki jim kvasni kosmiči niso všeč.
      Prodajajo jih v trgovini Jablana v BTCju (tisti del pokrite tržnice, kjer se moraš kar “prebiti” do trgovinice skozi vizualne in vonjalne napade ponujalcev mesa :()

      Imajo jih na policah, malce bolj zadaj, ob hladilniku. Prodajajo jih v prozorni embalaži, videt so pa kot kakšna otroška hrana😉 Priporočam, da najprej kupiš manjšo embalažo in preveriš ali so ti všeč. Jaz jih velikokrat uporabljam tudi kot posip povsod tam, kjer bi nevegani dodali kakšen parmezan ali riban sir.

Leave a Reply

