Muesli za misli


16. februar 2011, sreda, dan 285, recept 276 in 277:

Muesliji, ki sem jih prejšnjič pripravila, so že pošli (no, zadnji del sem dala ptičkom, tako da imam tele nove kam spravit)😉

Tokrat sem jih pripravila bolj hrustljave, »granola style«, a brez nepotrebne dodatne maščobe.

HRUSTLJAV MUESLI
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Kosmiči – ovseni, rženi, pšenični, itd. 1. Prebrane orehe, lešnike, mandlje in suho sadje na grobo nasekljaš ali pa z nekaj impulzi zmiksaš v multipraktiku. Predeneš v skledo. Naj ne bodo zmleti temveč v koščkih. Pri suhem sadju je malo križ s konzervansi. Če se le da, bodisi kupim takšnega, ki nima dodanih konzervansov, bodisi sadje posušim kar sama. Slive in vabljivo oranžne marelice so večinoma žveplane, ostalo sajde pa je konzervirano s kalijevim sorbatom. Fige in dateljni so kar »varni«🙂, pa tudi temne marelice so lahko brez konzervansov. Na deklaraciji vse to piše, res pa je, da je tisk večinoma obupno majhen. Rozin ne dodajam, ker jih ne maram prav preveč. Večinoma so itak žveplane pa še naoljene, da se ne sprijemajo med seboj. Torej, hvala lepa.
Lešniki, orehi, mandlji 2. Semena ravno tako zmiksaš v multipraktiku in jih dodaš oreščkom. Sončnična in bučna semena pridejo grobo nasekljana, sezamova in lanena pa se ne zmiksajo in jih je najbolje streti. Jaz tega ne počnem več, ker to zelo zniža dobo trajanja mueslija. Nekaj semenc se bo ob pečenju itak razpočilo, nekaj jih ob zajtrkovanju zgrizem, ostali pa so »metla za prebavo«.😉
Sončnično seme, laneno seme, bučno seme, sezam 3. Dodaš kosmiče, ščep soli, cimet in nekaj žlic vanilijevega sladkorja. Dobro premešaš. Domač vanilijev sladkor je zakon! Mešanica začne prav lepo dišat.
Vanilijev sladkor, cimet, ščep soli 4. Razporediš po peki papirju in v pečici na 160°C pečeš približno 35 minut. Odvisno od dodane količine sladkorja, ki karamelizira, se bodo kosmiči, semena in oreški lepili med seboj. Občasno premešam, da se razdrobim skupke.

 

HRUSTLJAV MUESLI S ČOKOLADO
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Iste sestavine kot prej, čokolada v prahu, čokoladne kapljice 1. Pripraviš ga enako kot prejšnji muesli. Ko ga že razporediš po pekaču, ga še bogato potreseš s čokolado v prahu. Čokolada se bo počasi stopila. Ko se masa shladi, dodam še čokoladne kapljice.

 

 

 

This entry was posted in zajtrk and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Muesli za misli

  1. TheKathy8 says:

    Uu, res fajn muesliji😀 Jaz sem si pa kar še tretjo verzijo naredila – in sicer sem dodala še malo kokosove moke😉

Leave a Reply

