Brzinsko


30. januar 2011, nedelja, dan 268, recept 272:

Ekola, eno hitro, dobro in zdravo kosilo.🙂

TESTENINE S ŠAMPINJONI, BUČKAMI IN PAPRIKO
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Testenine 1. V ponev vliješ malo oljčnega olja in pražiš nasekljano čebulo, razčetverjene šampinjone, na kockice narezano papriko ter na kolobarčke narezane bučke. Tule sem dala kar vse naekrat v ponev in pražila skupaj.
Šampinjoni, bučke, paprika 2. Dodaš nasekljan česen, origano in baziliko. Vzela sem kar žlico v olje vložene nasekljane bazilike s česnom. Ja, tiste, ki sem jo naredila ob koncu poletja! 🙂
Bazilika, origano, oljčno olje, tamari 3. Začiniš s tamarijem in doliješ malo vina. Podušiš do mehkega. Vzela sem belo vino, da mi ne pokvari barve jedi. Tudi pri tamariju sem bila iz istega razloga bolj varčna.
Česen, čebula, vino 4. Posebej v slani vodi skuhaš testenine. Odcejene na krožniku preliješ z omako in posuješ z naribanim veganskim sirom. Tule je še kar Cheezly Mozarella.🙂

If you want work well done, select a busy man – the other kind has no time. (Elbert Hubbard)

Še boljše – select a busy woman! 🙂😀

 

This entry was posted in hitri jedilnik, jedilnik za vsak dan and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

