Ma, fini so!


29. januar 2011, sobota, dan 267, recept 270:

Danes sva s hubbyjem povabljena na večerjo. Lepo, a ne, da se mesojedi potrudijo kuhati za vegane? 🙂 Ker pa vem, da so najtrši oreh sladice, bom s seboj vzela nekaj sladkega – čokoladne muffine.


ČOKOLADNI MUFFINI Z BANANO IN ČOKOLADNIMI KOŠČKI
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
300 g moke 1. Pečico segreješ na 170°C. Pekač za muffine namažeš z oljem ali stopljeno margarino. Muffine se peče direktno v pekaču, a ker jih bom nesla na obisk, sem uporabila papirnate košarice (pa še pekač se potem lažje očisti 😉 )
2 banani 1.  Mokri del: skupaj zmešaš 2 zmečkani banani, sojino mleko, žličko kisa, rum, stopljeno margarino ali kokosovo mast. Vzamem dve zreli banani in ju zmečkam z vilicami.
Margarina ali kokosova mast – 125 g, sojino mleko – 0,5 dl 2. Suhi del: skupaj zmešaš moko, sladkor, kakav, pecilni prašek in ščep soli. Kar z metlico za stepanje razmešam, da ni kepic in da se sestavine dobro premešajo.
Kis, pecilni prašek, ščep soli, sladkor – 200 g ali manj 4. V mokri del mase dodaš suhega in dobro premešaš, da se ti tvori gosto tekoče testo. Po potrebi dodaš še malo vode ali sojinega mleka. Lahko sicer z mikserjem, a niti na roko ni težko.
Čokoladne kapljice – ena vrečka, 70g 5. Dodaš koščke čokolade in jih vmešaš v testo. Kadar nimam kupljenih čokoladnih kapljic, z ostrim nožen nasekljam nekaj jedilne čokolade. Koščki se itak med peko stopijo, tako da je končni izgled v obeh primerih zelo podoben.
Rum, kakav – 3 žlice 6. Pečeš 15 – 20 minut.  

Ajoj, tako se nama je mudilo, da sem lepe muffine pozabila slikat! Tale fotka je od enega »ta neuvrščenega« 😦 Naredila sem namreč malo več testa in sem drugo rundo pekla po obisku. Testo, ki ima tako kis kot pecilni prašek, ne sme stati, saj se sicer ne dvigne več v takšne višave kot kadar ga dam direktno v pečico. Eh, ja.


This entry was posted in sladice and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Ma, fini so!

  1. TheKathy8 says:

    Hahaha, res fajn naslov tega posta 😀

  2. Katarina says:

    Danes sem sprobala ta recept. RES dobri muffini, ki pa so se mi na žalost sesedli… No, pa saj je vseeno, fini so. 🙂 Naslednji vikend bodo baje spet (tako mi je bilo “ukazano”). 😀

    Super blog, le tako naprej, lp, Katarina

    • mojč says:

      Ojej 😦 Ja, trenirati je treba, tako da podpiram “ukazovalca” 😉
      BTW: Več ko daš maščobe in tekočine, bolj bodo rahli, a tudi sesedejo se raje. Lahko jih takoj, ko so pečeni, postaviš na rešetko, da se ohladijo. Jaz nimam take rešetke, pa jih postavim na kitajske palčke 😀 Druga možnost pa je, da dodaš malce več moke.
      Držim pesti, da bodo naslednji vikend fini+visoki. 🙂

  3. katja says:

    evo!
    danes sva jih naredila s prijateljem in so izpadli za prvič ZELO v redu 🙂 (Le rahlo višji bi lahko bili) Okus pa je nadvse zanimiv in nedvomno jih kmalu spet ‘zakuhava’
    Hvala za tole in lepe praznike še naprej …

    • mojč says:

      Bravo katja! Bravo prijatelj od katje! 🙂 🙂
      Jaz sem pa naredila ene nove, tipa “after eight” – čokoladno-metine. Fuuuulll dobri! Bom objavila recept, takoj ko najdem malce časa.
      BTW: notri sem dala veeeliiiikoooo koščkov čokolade, tako da se tudi moji prvi rundi ni ljubilo dvignit. Malce več pecilnega je rešilo problem.

Oddajte komentar

