John Daniels


29. januar 2011, sobota, dan 267, recept 271:

Ekola, moja zvesta blogbralka Katja, nekaj sem spesnila na temo veganski kremni liker. Upam, da ti bo všeč!🙂

ČOKOLADNO-KAVNI KREMNI LIKER
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Kakav, sladkor 1. V malo vode prevreš kokosovo moko, potem pa dodaš še nekaj žlic kave in pustiš, da se 3x dvigne. Ja, verjetno bi bilo lažje, če bi začela kar s kokosovim mlekom, a ga nisem imela. Tudi kava bi bila namesto turške lahko neskafe, a tudi tega nimam doma.
Kava, kokosova moka 2. Precediš skozi cedilo. Kava se medtem že usede, tako da ostane »zoc« na dnu.
Sojino mleko, sojino mleko v prahu 3. Posebej zmešaš 2 žlički gustina v malo vode ter vmešaš v vrelo tekočino. Med mešanjem pustiš, da še enkrat zavre.
Škrob za zgostitev (gustin) 4. Sladkaš in dodaš sojino mleko, kakav ter sojino mleko v prahu. Vzela sem kar domač vanilijev sladkor. Sojino mleko v prahu naredi bolj smetanasto-kremast okus.
Viski Pustiš, da se ohladi in zmešaš z enako količino viskija. Dodala sem Four Roses, a ga je bilo malo premalo, tako da sem kasneje dodala še Jack Daniels.

Mljask, tole je zelo okusno!🙂😀 Vsak dan ga malo probam, v strogo kulinarične namene, seveda😉, in ugotavljam, da je po nekaj dneh liker še veliko boljši kot na začetku. Prvi dan je bil precej mlečno-čokoladnega okusa, kasneje pa se okusi prepojijo in je postal bolj čokoladno-kavnega okusa.

Aha, pa še izkušnja! Preden se doda viski, naj bo tekočina raje manj sladka. Videti je, da je viski kar precej sladek že sam😦 in je potem hitro presladko. Itak sem dodala mnogo manj sladkorja, kot ga je sicer v likerjih, naslednjič pa ga bom še manj.

He, he, pa še nesmrtni citat iz filma Scent of a Woman (Vonj po ženski), kjer polkovnika Sladea igra Al Pacino:

Frank Slade: Clear them little bottle bottles off. And when I get off the phone here, call up Hyman and tell him I want it wall to wall with John Daniels.

Charlie Simms: Don’t you mean Jack Daniels?

Frank Slade: He may be Jack to you son, but when you’ve known him as long as I have…

This entry was posted in pijača and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to John Daniels

  1. katja says:

    Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!😀
    Haha, evo mojih 15 minut slave haha!
    Ne bi si mogla želet boljših!
    Čokolada pa whiskey v kremnem likerju!
    Mislim pa, da bo pravica kmalu zahtevala, da začnem plačevat naročnino na tvoj blog haha, glede na tvoj trud🙂
    Vsekakor mi prideš zelo prav, zato hvala, v svojem imenu in imenu vseh tistih, s katerimi delim same super veganske večerjice …

  2. mojč says:

    Ah, ne, to je bilo samo 5 minut!😀 10 jih imaš še v dobrem.😉
    Tale kuharica tule dela na pohvale, tako da naročnino že plačuješ, he, he, he. Pa še napitnino daješ zraven😉

Leave a Reply

