Nazaj k juham


26.december 2010, sreda, dan 233, recept 249 in 250:

Jedilne buče baje spadajo med sadje in ne med zelenjavo. No, tale zagotovo, ko pa tako lepo diši po lubenici!😉 Lahko bi jo jedla tudi surovo.

BUČNA JUHA S KROMPIRJEM IN KISOM
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Jedilna buča 1.  Bučo, na koščke narezan krompir in zeleno zaliješ z vodo in daš kuhat. Ja, porabila sem ostanke pečene buče.😉
Krompir, zelena, peteršilj, čebula, česen 2. Dodaš na četrtine narezano čebulo in razpolovljene stroke česna. Dodaš peteršilj. Od prejšnjega dne mi je ostalo veliko debelih peteršiljevih vejic, ki sem jih nasekljala v tole juho.
Jušna osnova, kurkuma, poper 3. Začiniš s kurkumo, poprom in jušno osnovo. Če imam skuhano jušno osnovo, jo uporabim namesto vode že na začetku, če ne, pa v tem koraku uporabim tisto v prahu.
Bio jabolčni kis 4. Kuhaš, da se vse zmehča. S paličnim mešalnikom zmiksaš v gladko, dokaj gosto juho. Ja, zmiksam vse, z zeleno vred.
5. Priliješ kis po okusu in postrežeš. Moja buča je bila precej sladka, zato sem dodala kar precej kisa – približno 1 dl.
KRUŠNE KOCKE S ČESNOM IN BUČNIMI SEMENI
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Krušne kocke 1.  Razgreješ oljčno olje in na njem pražiš krušne kocke. V začetku kar močno mešam, da se kocke kruha »oblečejo« v olje. Če ne mešam, ga samo popijejo, potem je pa ena stran mastna, druga se pa zažiga.😦
Suh česen v kosmičih, oljčno olje, sol, bučna semena 2. Posoliš, potreseš s česnom v kosmičih in dodaš bučna semena. Ob mešanju počasi pražiš. Česen v kosmičih je označen tudi kot »grobo mlet« za razliko od tistega v prahu.

 

 

This entry was posted in hitri jedilnik, juha and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Nazaj k juham

  1. a says:

    uu, sadna juha! Hehe😉

  2. TheKathy8 says:

    Ravnokar si tole juhico kuham. Upam, da bo dobra😉

Leave a Reply

