Vitaminska podpora


11.december 2010, sobota, dan 218, recept 219:

Včeraj sem bila na super zabavi – veliko dobre hrane, pijače, plesa in smeha!🙂🙂

Kljub temu, da z alkoholom nisem pretiravala, sem danes bolj umirjeno razpoložena in nič kaj mi ne paše jesti. Torej – vitamini! V skledi s sadjem imam še domače kivije, ki so se že lepo omehčali, nekaj zrelih banan in polovico prav grdo nezrelega avokada, ki ga že nekaj dni zorim na jabolkih, bojim pa se, da se bo prej posušil preden bo dozorel. Torej, v mikser z njim!


SMOOTHIE IZ BANAN, KIVIJA IN AVOKADA
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Banane, kivi, avokado 1. Banane olupiš in z roko nalomiš na večje kose. Kivi olupiš, razpoloviš in izrežeš trdi del ob peclju. Avokado olupiš in narežeš na večje kose. 4 banane, 4 kivije in pol avokada je naredilo prijeten avokadov smoothie s črnimi kivijevimi peškami.🙂
Mleko, agavin sirup 2. Sadje v mikserju zaliješ z mlekom in mu dodaš agavin sirup. Zmiksaš in postrežeš. Imela sem domače sojino-kokosovo mleko.
This entry was posted in pijača, sladice and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Vitaminska podpora

  1. a says:

    LOL ko sem na hitro ošinila slikce, sem najprej mislila, da je to grahova juha😀 upsi🙂
    Drugače pa ful dobro zgleda, ti domači smoothiji so najboljši!😀

  2. mojč says:

    Ja, še posebej zato, ker je v šalčki, a ne?😀
    Saj sem že hotela preliti v fensi-šmensi kozarec, pa sem si premislila. Takole je bolj zabavno!🙂

Leave a Reply

