1/5


3.december 2010, petek, dan 210, recept 206 in 207:

He, he, he, zdaj bomo nekaj časa jedli sejtan v različnih oblikah.😉🙂


POLENTA S KORUZO IN PETERŠILJEM
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Polenta 1. V vrelo osoljeno vodo med stalnim mešanjem vsipaš polento. Polente naj bo približno tretjino volumna vode.
Kuhana koruza 2. Počasi jo med mešanjem kuhaš, da se zgosti in omehča. Med kuhanjem dodaš kuhano koruzo in veliko suhega peteršilja. Polenta, če je stalno ne mešam, šprica naokoli.😦
Sol, poper, peteršilj 3. Zliješ v model in daš na stran. Preden postrežeš, iz modela zvrneš na krožnik. Modela nič ne mastim, ker ima povsem gladke stene in se da polento tudi brez maščobne plasti lepo zvrniti ven, le malo ohladiti se mora. Neee, ni mrzla, le prav vroča ni več.🙂
SEJTANOVI ZREZKI V GOBOVI OMAKI
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Sejtan 1. Na vročem oljčnem olju prepražiš na grobo nasekljano čebulo in česen. Nič ne solim, ker bom kasneje dodala tamari.
Tamari 2. Dodaš nasekljane gobe in jih pražiš. Gobe bodo spustile vodo. Pražim toliko časa, da voda skoraj povre.
Česen, čebula 3. Dodaš odcejene sejtanove zrezke in jih dobro prepražiš z vseh strani. Gobe porinem na rob ponve, v sredini pražim zrezke.
Timijan, poper, peteršilj 3. Priliješ tamari, v katerem se je namakal sejtan. Začiniš s poprom in timijanom. Pustiš, da omaka do polovice povre. Pazim, da ga ni preveč, da ne bo omaka preslana.
Gobe 4. Posebej v šalčki razmešaš žlico gorčice in moke in zaliješ z vodo. Vzela sem gorčico v zrnih.
Moka za zgostitev, oljčno olje, gorčica 5. Vliješ na omako in mešaš, da se lepo zgosti. Sproti preverjam, kako gosta je omaka in po potrebi zalijem še z malo vode. Pomembno je, da ob tem stalno mešam, da se naredi gladka omaka.

No, rekla sem, da bo teh veganskih receptov 1000, torej sem zdaj malce čez 20%🙂 Vse skupaj sicer od mene zahteva veliko več časa in energije, kot sem pričakovala, ampak ja, ponosna sem sama nase!😀

 

This entry was posted in jedilnik za vsak dan and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to 1/5

  1. a says:

    uu bravo, že čez 200 receptov imaš!
    Tale polenta ti je ful lepe oblike ratala! Vse skupaj res zgleda njamsko – mmm… sejtan😀

  2. mojč says:

    Aneda!🙂 To je ena posodica, ki je namenjena za pudinge😉 Lahko narediš zvezdivo, srček ali pa smrečico. Zabavno!😀

Leave a Reply

