Cheezly


29.november 2010, ponedeljek, dan 206, recept 202:

Iz Anglije sem prinesla dva veganska sira in zdaj komaj čakam, da ju lahko vključim v kakšen recept. Mimogrede, izbiro imajo tudi v majhnih mestecih ogromno in cene so tudi kar okej (190 g = malo manj kot 3 funte). Kupila sem dva Cheezlyja, enega Super Melting Edam Style in drugega Mature White Cheddar Style. Več mi ni šlo v rukzak.😦 Eno mičkeno preveč knjig sem nakupila😉

RIŽOTA S POSUŠENIM PARADIŽNIKOM, PAPRIKO IN OLIVAMI
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Basmati riž 1. Dve veliki čebuli nasekljaš in ju na oljčnem olju prepražiš, da koščki posteklenijo. Lahko kar bolj na grobo.
Olive v slanici 2. Dodaš nasekljan česen in ga rahlo popražiš. 3 velike stroke.
Posušen paradižnik 3. Prideneš na kocke narezano papriko in na trakove narezane suhe paradižnike. Pražiš. Čeprav ob tem režem olive, občasno premešam zelenjavo, da se lepo opraži z vseh strani.
Sveža paprika 4. Dodaš na kolobarčke narezane olive in basmati riž. Riž vedno kupim čimboljše kakovosti. Pri cenenih rižih je vprašanje s čim so potreseni – fungicidi, smukec,…
Česen, čebula 5. zaliješ z ena in pol do dvakratno količino vode ter začiniš z jušno osnovo, poprom, kurkumo, origanom in malo rožmarina
Veganska jušna osnova, poper, kurkuma, origano, rožmarin, oljčno olje 6. Delno pokriješ in skuhaš do mehkega. Ugasneš plin, popolnoma pokriješ in pustiš, da se na sopari še malo napne. Na krožniku sem rižoto potresla z naribanim Cheezlyjem. Ker je bila vroča, se je kar lepo začel topiti.

Ekola, prvi sir je preizkušen!😀 Super je! Trgovina je sicer malce daleč, a priporočam nakup😉

This entry was posted in hitri jedilnik, jedilnik za vsak dan and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Cheezly

  1. a says:

    Cheezly stane 1,99 funta😉

  2. mojč says:

    He, he, potem se pa tudi pot že skoraj splača!😀😀

  3. vasantika says:

    Tale punca pravi, da se dobi Cheezly tudi pri nas:
    http://veganinsi.blogspot.com/2010/12/po-domace.html

    Jaz pa se raje držim stran od teh “sirov”, ker sem se dvakrat nasračkala s Sheesom (čeprav ok, najbrž ga nism niti znala uporabit), pa se mi je potem odprt v hladilniku valda pokvaril. Tako da imam raje nooch (kvas v kosmičih).

    • mojč says:

      Ja, se strinjam, Sheese je v prevelikem pakiranju in se prehitro in prerad pokvari. Jaz ga ne uporabljam tudi iz razloga, da mi preprosto ni dobrega okusa. Probaj Cheezly, posebej kakšne mehke sorte a la mozzarela – njami!🙂
      Kje si pa dobila nooch?

      • mojč says:

        Zdajle sem šla zguglat VitaCare trgovine in kot je videti, je v Lj sploh ni, je pa v Mariboru, Kranju, Kopru in Novi Gorici. Pa full lepo je videti na slikcah! Če imajo Cheezly, so mi pa še bolj simpatični😉

      • vasantika says:

        Nooch so imeli v Kalčku, od proizvajalca Naturata. Embalaža izgleda takole:

        Nazadnje, ko sem bila, sicer niso imeli tegale, ampak neke druge kvasne kosmiče (mislim da od Rapunzel), s katerimi me je nasračkala prodajalka, ki je rekla da je to ista stvar, pa ni! Ti drugi kosmiči so namreč čisto kvasasti in bolj primerni za peko kruha (?) kot noochanje.

    • Vesna says:

      Vem, da je malo pozno, ampak vseeno… Zanima me, če si sheese kupila v Mercatorju? Jaz sem prva dva komada (mozzarella style in strong cheddar style) kupila v Živa centru in sta bila ok. Pravzaprav zelo dobra, mozzarellin je bil super na picah, cheddar pa v lazanjah in kakih “sirnih” omakah. Potem sem pa sheese kupila še 3x (vsake toliko mesecev kakšnega) v Mercatorju (v različnih slovenskih mestih) in so bili OBUPNI! Vsi so bili pokvarjeni, smrdljivi (po zelo, zelo, zeloooo kislem), bljak v glavnem :S Ker so notri pač kvasovke, bi morali bolj previdno ravnati z njimi, pa jih verjetno kje na toplem hranijo, da zadeva “zavre” oz. se sprožijo razni procesi, ki uničijo sheese. In sumim, da večina slovenskih ponudnikov sheesa le-tega prodaja pokvarjenega, ker so preleni, da bi ga v skladišču hranili na hladnem… In tako sem se odločila, da sheesa ne kupim več, ker sem 15+ € lepo stran zmetala… Bom pa kupila še kak cheezly (mozzarellinega sem že in je bil odličen, tudi dosti boljši od sheesa) – dokler, da je ta produkt še svež na tržišču (ker bom tako težje naletela na pokvarjenega)🙂

      • mojč says:

        Uffff, grozljiva izkušnja!😦
        Ne, jaz sem Sheese kupila mislim da enkrat v Maximarketu spodaj (je že kakšno leto tega, pa se ne spomnim prav dobro), drugič pa v Jablani. Obakrat sta bila v hladilniku in nenapihnjena, mi pa po okusu nista bila kaj prida všeč, pa še cena se mi je zdela pretirana.
        Na Cheezlyje sem pa naletela in potem veselo kupovala preteklo leto v Angliji, saj je tako naneslo, da sem bodisi bila tam bodisi mi jih je hči ob obisku nanosila domov. Zdaj, odkar so v Sloveniji dostopni, jih pa še nisem kupila, a bom, ker so mi res zelo všeč. Če na njem piše, da se topi, se tudi res topi!🙂 Juhuhu!😀
        Torej, malo epp – Cheezly je prava stvar!😉🙂
        PS: Če kdo iz Mercatorja tole bere – ja, v hladilniku morajo biti, in ja, z njimi je treba dovolj previdno ravnati, da se embalaža ne preluknja! Saj bo šlo, ne?😉

  4. vasantika says:

    Ola! Bila v Jablani in *končno* dobila glutensko moko😀 Sem pa vprašala še za nooch, in imajo! Majo v dveh različnih pakiranjih, od proizvajalca Food For All – prozorna vrečka z nalepko, na poševni strani police pri hladilniku. Ahhh… kako sem si potem zvečer blažena skuhala mac & cheez!

Leave a Reply

