Rojstnodnevna pita


21.november 2010, nedelja, dan 198, recept 199:

Zadnjič sem po doooolgem času spet poskusila vegansko pito moje bivše neveganske svakinje, mojstrice za pitke. Mmmmmmm! Ampak joj, en košček je tako malo!😦

Ob prvi priložnosti sem morala narediti kakšno in ekola, priložnost je, v obliki rojstnodnevne slavljenke, tu!🙂

JABOLČNA PITA Z GROZDNO MARMELADO
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Jabolka 1. Jabolka olupiš in jih narežeš na majhne kose. Dodaš sladkor, cimet in rum. Na zmernem ognju jih počasi dušiš do mehkega. Jabolka so bila bolj kisla, zato nisem dodajala nič limoninega soka ali kisa. Med jabolka sem vmešala dve zelo zreli hruški, da mi ni bilo treba dodajati toliko sladkorja.
Moka – cca ½ kg 2. na grobo naribaš kokosovo mast, dodaš moko, pecilni prašek, nekaj trsnega sladkorja, dve žlici kisa in vanilijev sladkor. Vzela sem polnozrnato moko.
Kokosova mast – 100 g 3. Z rokami zamesiš voljno testo. Najprej moko in naribano mast svaljkam med dlanmi, da je kokosova mast ogreje in se začne sprijemati z moko. Maso mesim toliko časa, da postane homogena.
Trsni sladkor, burbonska vanilija, pecilni prašek 4. V pekač za pite daš približno 2/3 testa in ga enakomerno razporediš po dnu. Iz ostalega testa narediš kačico in jo razporediš po obodu pekača. Plast na dnu naj bo debela kakšnih 7 mm, na vrhu oboda tudi, pri stiku pa je lahko tudi debelejša. Za svoj pekač vem, da mi ga pri tem testu ni treba mazati ali obložiti s peki papirjem, kakšnega drugega bi pa seveda namazala. (hint ;))
Jabolčni kis, cimet, rum 5. Na testo razporediš vroča podušena jabolka in plast lepo razporediš. Jabolka dodam kar s tekočino vred.
Grozdna marmelada 6. Na 200°C pečeš približno pol ure. Ko je pečeno, še vroče premažeš z dvema žlicama grozdne marmelade. Odvisno od pečice se peče različno dolgo. Pita je pečena, ko začne testo spreminjati barvo na robovih (to testo ne odstopi). Namesto grozdne marmelade (imam res čudovito aromatično grozdno marmelado – hvala, Lilč!) lahko uporabim tudi marelično.

 

This entry was posted in sladice and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

