Odlaševalka


20.oktober 2010, sreda, dan 166, recept 190:

Uffff, kakšna mojstrica za odlašanje sem jaz! Vrhunska!🙂😀 Namenila sem se namreč pospraviti stanovanje in začeti pri kuhinji. Vse je šlo še kar dobro, dokler nisem naletela na šopek rdečih feferončkov, ki sem jih hubbyju kupila v Benetkah. V hladilniku sem imela tudi nekaj zrelih paradižnikov in nekaj paprik. Posledica? No, ja, kot bi rekel škrat Kuzma: »Pospravljam lahko tudi jutri!«😉

LJUTIKA
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Ostri feferoni 1. Feferone in papriko v pečici na 180° spečeš, tako da kožica porjavi in postanejo mehki. Ker so bili moji feferončki zelo majhni, paprike pa precej velike, sem paprike očistila in jih dala peč že narezane in brez pešk, feferončke pa kar cele.
Paprika 2. Paradižnike opariš z vrelo vodo, jih olupiš in narežeš na večje kose. S feferoni je treba delati zelo previdno, najbolje v tankih gumijastih rokavicah. Hja, če se pa odločitev pade takole na hitro in rokavic nimam pri roki, so pa tudi plastične vrečke kar priročna rešitev.😉
Paradižnik 3. V malo večjo kozico vliješ 1 dl oljčnega olja in vanj streseš paradižnike. Dodaš sol, strt česen in jabolčni kis. Počasi kuhaš. Kakšen Makedonec ali Srb (oni imajo ajvar, pindjur, lutenico in podobne odlične jedi) se zdaj zagotovo drži za glavo (ženo luda!), ampak ja, tu notri dodam oljčno olje. Ne navadnega, oljčno.
Oljčno olje, jabolčni kis, česen 4. Pečene paprike in feferone zmelješ in jih dodaš paradižniku. Vse skupaj še malo pokuhaš, nakar ljutiko nadevaš v oprane, vroče kozarce, naliješ na vrh še malo olja in kozarce zapreš. Zaviješ v dekico in pustiš, da se počasi ohladi. Feferone je dobro dokaj na fino zmleti, da je celotna ljutika enakomerno pekoča, paprike pa lahko tudi narežem, da bodo potem malo večji koščki.
This entry was posted in shranki and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Odlaševalka

  1. a says:

    o, ful lepe slikce. Take pozitivne pa žive – je ta recept zarad slikc fajn tud za tiste, ki ne maramo pekočega😉

Leave a Reply

