Venezia


29. september 2010, sreda, dan 145, recept 182:

No, ja, tole ni ravno nek hud recept, vendar sem ga vključila, ker mi ljudje pravijo, da je na poti težko vegansko jesti. Ja, saj ne pravim, da je lahko, ampak z nekaj »znajdenja« se da. Ekola, tule je full dobra malica, ki smo si jo punce privoščile v Benetkah! Vse sestavine smo kupile v čisto navadni Billa trgovini.

SENDVIČ NA POTI
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Polnozrnati kruhki 1. Polnozrnate ali kakšne druge kruhke, ki jih prodajajo, prerežeš na pol. Ja, če govorim njihov jezik ali pa vsaj »body language«😉 lahko prosim tudi prodajalko za pultom, da mi kruhke prereže. Če ne gre in nimam noža, jih razpolovim kar s prsti.
Sušen paradižnik v oljčnem olju 2. paradižnike skupaj z nekaj oljčnega olja nadevaš v kruhke. Oljčno olje bo dalo ključen okus. Počakam, da se čimbolj vpije v kruh, da mi ne kaplja ven.
Rukola, zelena solata, nastrgan korenček 3. Nadevaš še z rukolo, zeleno solato in nastrganim korenjem. S solato sem kar radodarna, dodam jo cel kup. Sendvič pred vsakim dodajanjem nove plasti močno stisnem skupaj, da mi stvari ne padajo ven.
Olive 4. Zraven postrežeš olive. Olive so imele peške, zato smo jih grizljale kar posebej. Tiste brez pešk pa bi vključila v sendvič.
This entry was posted in hitri jedilnik and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Venezia

  1. a says:

    To je ful dobra ideja. Verjetno na koncu pride ceneje kot nek že pripravljen sendvič. Pa še bolj zdravo je. Pa bolj okusno.😀 mmmm, sušen paradižnik v olju!🙂

  2. TheKathy8 says:

    Pa še več je vsega🙂 v tak sendvič si res lahko močno nabašeš dobrot😉 v kupljenih pa pogosto šparajo z the good stuff😦

Leave a Reply

