Sladek zajtrk


27. september 2010, ponedeljek, dan 143, recept 181:

Tale pirin zdrob je pa tako dober, da so ga otroci proglasili celo za puding, ob dodatku zmletih lešnikov pa za čokolešnik🙂 Oboje naj bi pomenilo pohvale😉

Čokoladni puding ;)

PIRIN ZDROB ZA ZAJTRK
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Pirin zdrob 1. Mleko sladkaš s trsnim sladkorjem, vmešaš vanilijin sladkor in malo ruma. Dodaš 2 žlici kakava. Primerno je seveda kakršnokoli vegansko mleko, ne samo sojino.
Sojino mleko 2. Mleko zavreš, pri čemer paziš, da ne prekipi. Vegansko mleko ravno tako prekipi kot nevegansko in ravno tako ga je zoprno čistiti, ko se zažge na štedilniku.😦
Kakav 3. Ob stalnem mešanju počasi vsipaš v vrelo mleko pirin zdrob. Ne preveč pire, ker se še zgosti.
Vanilijin sladkor, trsni sladkor, rum 4. Na počasnem ognju ob stalnem mešanju skuhaš do želene gostote. Ja, za zjutraj je tole kar malo prevečkart treba paziti in se z nečim ukvarjati😉 Zato pa ga raje pripravim malo več, nalijem v šalčke in jih postavim v hladilnik. Tudi kot hladna sladica je odličen (ekola, odtod je imenovan »puding«).
This entry was posted in sladice, zajtrk and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Sladek zajtrk

  1. TheKathy8 says:

    Mmm, tole deluje res dobro:D komaj čakam, da sprobam;)

  2. TheKathy8 says:

    Mmm, ravno mljaskam tale pirin zdrob, po tvojem receptu. Sicer ga nimam za zajtrk, ampak kar za večerjo pa je vseeno odličen😉 😀

  3. TheKathy8 says:

    Jaz sem se čisto zaljubila v tale pirin zdrob. Pogruntala sem, da je odličen, če mi dodaš še malo mandljev ali lešnikov ali pa kokosovo moko😀 zdaj si ga pogosto privoščim, ko mi zapaše nekaj, kar se hitro pripravi, je zdravo in s čimer se lahko malo pocrkljam😉

    • mojč says:

      Ooooo, izboljšave! Full dobro! Z mletimi mandlji ali lešniki sem že poskusila (ja, imaš prav, super je :D), s kokosovo moko pa še ne. Jupiiii, dobra ideja!🙂

Leave a Reply

