Dovolj je dovolj je dovolj


9.september 2010, četrtek, dan 125, recept 160 in 161:

To je en oldie od Barbre Streisand. Vsakič, ko uporabim gorčico se namreč spomnim na našega prijatelja Tineta, ki ima povsem specifičen način kuhanja – v vsako jed doda vsaj eno veliko žlico gorčice. Kakšen okus imajo njegove omake? Po gorčici. Krompirjeva solata? Po gorčici. Preliv za zelenjavo? Po gorčici, seveda.🙂

KUSKUS Z BUČKAMI, MALANCANI, PARADIŽNIKI IN OLIVAMI
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Kuskus 1. Kuskus zaliješ z vrelo osoljeno vodo, pokriješ in pustiš, da se napne. Namesto soli sem uporabila miso pasto, ki pa kuskus rjavkasto obarva. Pri tej jedi na srečo to ni problem.🙂
Čebula 2. V globji ponvi na malo oljčnega olja prepražiš na grobo nasekljano čebulo, da postekleni. V njej bom kasneje zmešala celotno jed skupaj in rabim malo več prostora.
Izkoščičene olive v slanici 3. Dodaš na kolobarčke narezane bučke, olive in jajčevec, olupljene in narezane paradižnike in malo popražiš. Imela sem mini malancan, ki sem ga lahko lepo narezala na kolesca. Večjega bi seveda narezala na večje koščke. Itak.😉
Paprika, paradižnik, bučke, malancani 4. Začiniš z brizgom tamarija ali v vodi raztopljene miso paste. Na zmernem ognju dušiš do mehkega. Če je potrebno, dodam še malo vode.
Oljčno olje, sol, poper, svež peteršilj 5. Kuskus malce premešaš in ga dodaš zelenjavi. Potreseš s sveže nasekljanim peteršiljem in vse skupaj še enkrat premešaš. Prvo mešanje je zato, da kuskus postane puhast in se večji skupki razdrobijo. Ko mešam kuskus z zelenjavo, delam to zelo previdno, da zelenjava čim bolj ohrani svojo obliko.

PEČEN TOFU Z GORČICO
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Tofu 1. Tofu dobro odcediš, da narežeš na centimetrske rezine in ga z vseh strani pokapaš s tamarijem. Kadar nameravam narediti še kakšno jed s tamarijem, lahko tamarija uporabim več. Takrat tofu kar potopim v njem, da se res dobro prepoji.
Tamari, gorčica, oljčno olje 2. V ponvi za žar segreješ malo oljčnega olja in nanj položiš rezine tofuja. Zgornjo stran premažeš z žličko gorčice. Popečeš še na drugi strani. Ko rezine obrnem, jim dodam preostanek tamarija, če ga je bilo malo (preveč tamarija = preslano!).

This entry was posted in jedilnik za vsak dan and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s