Kvinojota ;)


23. avgust 2010, ponedeljek, dan 108, recept 155:

Pred našim Mercatorjem neko prijazno dekle prodaja borovnice in lisičke, pa se nisem mogla upreti.🙂

Kvinoja vsebuje uravnotežene esencialne aminokisline (vseh osem, tako kot oves), je pa visoko beljakovinska (12-18%). Nima glutena, vsebuje pa veliko vlaknin, fosforja, magnezija in železa. Po okusu je precej nevtralna, tako da se jo da uporabiti tako v slanih kot sladkih receptih.

KVINOJA Z LISIČKAMI IN ZELENJAVO
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Kvinoja 1. Na olju prepražiš česen in čebulo.
Čebula, česen 2. dodaš na trakove narezano korenje, na kocke narezano papriko in očiščene lisičke. Doma sem imela samo svetlo papriko. Jed je veliko lepša, če je paprika kakšne kontrastne barve.
Korenje, paprika 3. dodaš oprano kvinojo, zaliješ z vodo ali jušno osnovo in skuhaš do mehkega. Kvinojo na cedilu dobro preperem. Na eno enoto kvinoje dodam dve enoti tekočine.
Oljčno olje, sol, poper, peteršilj 4. Ko je kuhana, pokriješ in pustiš še malo nabrekati, da popije vso vodo. Kvinoja se kuha podobno kot riž, se pravi kakšnih 20 minut. Na koncu potresem z nasekljanim peteršiljem.
This entry was posted in jedilnik za vsak dan and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s