Oboževalka


4. julij 2010, nedelja, dan 58, jedilnik 31, recept 106:

SOLATA S KUSKUSOM, PARADIŽNIKOM, KUMARO IN AVOKADOM
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Kuskus 1. Kuskus preliješ z dvojno količino vrele vode in pustiš, da se napne. Čeprav ni tako zdrav, uporabljam instant kuskus, ki vedno uspe in ga je izjemno lahko pripraviti. Pri neinstantnih oblikah ga je pa treba dolgo sopariti, rezultat je pa včasih odličen, včasih pa žal tudi ne. Dobro skuhan kuskus je puhast.
Paradižnik, kumara,  šalotka 2. Narežeš paradižnik, kumaro in šalotko.
Avokado 3. Avokado prerežeš vzdolžno na polovico, odstraniš peško in lupino ter ga narežeš na kose. Zrel avokado je mehak, skorajda kremast in ima rahel okus po lešnikih. Ko kupujem, gledam, da ima enakomerno obarvano, svetlečo lupino (nobenih temnih madežev) in da se lupina vdaja pod prsti. Nezrel avokado skorajda nima okusa in je trd pod zobmi. Rešitev? Za nekaj dni ga položim v skledo z jabolki, da dozori.
Sol, vinski kis, bučno olje 4. Dodaš kuskus in solato zabeliš s soljo, vinskim kisom in bučnim oljem. Vinski kis sem vzela, ker sem si zaželela močnejši okus.

Hmmm, tale solata je dobila  nepričakovano oboževalko! Težko mi je pripraviti ravno prav jedi samo zame (ja, učke velike), potem mi pa velikokrat kaj ostane. Tokrat je do ostankov prišla moja mačka in – prefriganka! – ven pojedla ves avokado.😀

This entry was posted in hitri jedilnik, solata and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

