Požganica :)


29. junij 2010, torek, dan 53, jedilnik 26, recept 96 in 97:

Eh, ni vsak dan moj dan😉 ali prosto po Shakespearu: “Le kako naj moje sonce vedno sije, če še pravo se kdaj skrije?”

V PONVI PEČEN KROMPIR S ČEBULO
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Krompir 1. Krompir olupiš in narežeš na kocke. Čebulo nasekljaš. Mlad krompir se kar hitro speče tudi v ponvi.
Čebula 2. Na vročem olju ob mešanju pražiš skupaj krompir in čebulo. Ja, bo kar treba bit zraven, ko se kuha, bučka, ne pa mejl pisat!😦 Moji krompirčki so bolj kot ne »kremirani«😉
Kurkuma, sol, poper, oljčno olje 3. Začiniš s kurkumo, sveže mletim poprom in soljo.

KUHANA CVETAČA S KUMARIČNO OMAKO
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Cvetača 1. Cvetačo očistiš, opereš in skuhaš v osoljenem vodi. Če so cvetačni listi lepi, jih pustim kar zraven, le spodnji del beta gladko odrežem do prvih listov (ali cvetkov, če sem liste odstranila) in ga izdolbem. S tem dosežem, da bo tudi stržen skuhan približno istočasno kot cvetki.

Cvetačo dam kuhat »na glavo«, saj mi jo je kasneje lažje pobrati.

Veganski jogurt 2. Jogurt zmešaš s soljo, nasekljanim česnom in nastrgano kumarico.
Manjša sveža kumarica, sol, česen, oljčno olje 3. Kuhano cvetačo zvrneš na servirni krožnik in jo preliješ z omako. Najlažje vzamem cvetačo iz kropa tako, da na posodo, v kateri se je cvetača kuhala, poveznem servirni krožnik. S kuhinjsko krpo pridržim vse skupaj (vroče!), krožnik rahlo zamaknem, da se naredi reža in počasi izlijem krop v umivalnik. Na koncu samo še vse skupaj obrnem in – voila! – cvetača vsa lepa sedi na krožniku!

This entry was posted in hitri jedilnik, jedilnik za vsak dan and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

