Za na kruh


26. junij 2010, sobota, dan 50, recept 88, 89, 90 in 91:

Moj otroček mali😉 rabi zajtrk, da se primerno podpre za študij. Kruh imamo, namaza pa nobenega (še). Za zvečer imam sicer namočeno čičeriko, a je videti, da se bo treba kaj znajti tudi že prej.

FIŽOLOV NAMAZ
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Konzerva kuhanega fižola 1. Fižol odcediš in ga z vilicami pretlačiš. Seveda lahko vse skupaj tudi zmiksam v multipraktiku, če želim bolj mazljiv namaz. Ker pa so meni bolj všeč koščki, raje sekljam.🙂
Čebula 2. Dodaš na drobno nasekljano čebulo, česen in origano.
Česen 3. Po okusu soliš in popraš.
Svež origano, sol poper, oljčno olje 4. Če želiš, lahko dodaš tudi oljčno olje. Tokrat ga, da prihranim kakšno kalorijo, nisem dodala.

ČIČERIKIN NAMAZ
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Čičerika 1. Čičeriko namočiš čez noč. Vodo zavreš, dodaš kocko ali jušno osnovo v prahu in skuhaš do mehkega. Po potrebi tudi osoliš. Uporabila sem Rapunzel granulat za jušno osnovo.
Čebula, česen, kapre, vložen pekoč feferon 2. kuhano čičeriko odcediš. Tekočino prihranim, ker je zelo okusna. Uporabim jo za juho ali za kakšno omako.
Zelenjavna kocka, svež origano, sol, sveže mlet poper, čili v prahu 3. Manjšo količino čičerike, na grobo narezano čebulo, česen, žlico kaper, šopek origana in en narezan feferon gladko zmešaš s paličnim mešalnikom. Začiniš s čilijem in sveže mletim poprom. Kapre so precej slane in ostali okusi dokaj močni zato večinoma ni potrebno dosoljevati.

NAMAZ IZ POSUŠENIH PARADIŽNIKOV
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Posušeni paradižniki 1. Posušene paradižnike preliješ z vročo vodo in jih malo pustiš, da se napijejo. Vodo Odcediš, paradižnike pa grobo nasekljaš. Paradižniki tako postanejo sočnejši, poleg tega pa skupaj z vodo odlijem tudi odvečno sol.
Česen, oljčno olje, origano, sveže mlet poper, vinski kis

2. Dodaš nasekljan česen, šopek svežega origana, sveže mlet poper in žlico močnega vinskega kisa. S paličnim mešalnikom zmiksaš v gladek namaz. Namaz, ki ga bom sproti porabila nadevam kar v servirno skodelico, tistega, ki ga bom porabila v prihodnjih dneh, pa v lončke, potlačim, da je v masi čim manj zraka in na vrh nalijem kakšna 2 mm oljčnega olja. Zaprem s pokrovčkom in postavim na hladno.

PEČENA ČIČERIKA ZA GRIZLJANJE
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Kuhana čičerika 1. Kuhano in odcejeno čičeriko zvrneš na pekač. Poliješ z oljčnim oljem in potreseš s soljo, sladko rdečo papriko, čilijem in kajenskim poprom. Dobro premešaš. Zmešam kar z rokami, da je res vsako zrno čičerike dobro oblito z omako. Prste tudi malce obližem, da preizkusim, če je vsega ravno prav😉
Sol, čili, kajenski poper, sladka rdeča paprika, oljčno olje 2. V pečici na 250°C spečeš čičeriko, da postane hrustljava. Odvečno olje odliješ in postrežeš vroče ali hladno. Med pečenjem je treba občasno premešati – seveda ne z rokami, he, he😀

Pred leti smo se v neki narodnostno mešani družbi pogovarjali o tem, kako se čemu reče v kakšnem jeziku. Ko sem povedala, da se chickpea po naše reče čičerika, so se vsi nasmejali, Švedinja pa je vzkliknila: “Čičerika – what a cute name for a dog!”

Hmmmm…..🙂😀

This entry was posted in za zabave, zajtrk and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Za na kruh

  1. TheKathy8 says:

    Mmm, teli namazi pa res slastno delujejo;)

  2. Pingback: 2010 in review | Veganski Gurman: Blog

  3. josephine says:

    Super blog, super ideje. Tole pečeno čičeriko bi si sposodila za naslednji obisk, pa ne vem, kako dolgo je potrebno peči v pečici.

    hvala in lp, J

    • mojč says:

      Ooo, mi je všeč, da ti je všeč!🙂
      Čičerika je že kuhana in je pečenje samo zato, da postane krhka in hrustljava. Nekje 20- 30 minut v predogreti pečici traja. Ker pa so pečice in okusi zelo različni, priporočam, da sproti poskusiš. Jaz imam rada malo bolj zapečeno, ko že spremeni okus, moji doma pa malo manj, ko je še svetlejša a tudi v notranjosti že pečena. Za otroke sem pa naredila že tudi tako, da je imela samo rahlo hrustljavo skorjico, v sredini pa je ostala še mehka.
      Sem kaj pomagala ali samo še zakomplicirala?🙂
      Aja, pa še to – najboljša je sveža, še vroča. Takrat je res hrustljava, ko se ohladi pa postane trša in jo nekateri težje jedo.

  4. Kobra says:

    Koliko časa pa potem lahko en tak namaz stoji v hladilniku?

    • mojč says:

      He, he, nimam pojma!🙂 Pri nas namaze kar hitro zmažemo. Mislim, da je bilo najdlje 4 ali 5 dni, pa še potem se ni pokvaril, zmanjkalo ga je.

Leave a Reply

