Nekaj malega


23. junij 2010, sreda, dan 47, recept 82:

Danes sem bila v Govinda’s – same old, same old😦. Po mojem je že čas, da bodisi oni skuhajo kaj drugega bodisi jaz najdem za tedenska druženja kakšno drugo restavracijo. Eh, ja.

Pojedla sem bolj malo, zdaj imam pa tisto »nekaj malega« lakoto, ko je bolj za grizljanje kot za kaj resnejšega. Še dobro, da imam v hladilniku kar nekaj šopkov redkvic!

SENDVIČ Z DIMLJENIM TOFUJEM
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Kruhek 1. Kruhek prerežeš in ga na tanko namažeš z margarino.
Dimljen tofu 2. dimljen tofu narežeš na tanke rezine in jih položiš na margarino. Dimljen tofu ima precej močan okus, zato ne dodajam niti soli niti drugih začimb.
List solate 3. list solate opereš, rahlo osušiš na krpi in ga zložiš na druhek. Če si zaželim močnejši okus, dodam nekaj sveže mletega popra (že kar na margarino, da se prime), ali pa na paradižnik natrgam nekaj lističev sveže bazilike.
Paradižnik 4. paradižnik narežeš na koleščke in jih položiš na solato.
Margarina 5. Vse skupaj malce stisneš, da sendvič postane stabilnejši.

This entry was posted in hitri jedilnik, zajtrk and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Nekaj malega

  1. katja says:

    Tole mi je po t novem najljubsa spletna stran, torej poklon🙂
    Imam pa vprasanje – v zvezdi (center lj) imajo na novo odlicne (resno odlicne!) veganske sladolede, zanima pa me kako je s korneti – so veganski ali ne? Hvalezna za odgovor!

    • mojč says:

      🙂🙂 Full hvala za poklon. V kakšnem dnevu, dveh imam namen objaviti še kar nekaj postov (jih moram še urediti), tako da boš lahko še kaj našla zase.
      Vidim, da ti je a že prijazno odgovorila na vprašanje. Tudi jaz vzamem sladoled v lončku ali pa, če sem zelo sladkosneda, naročim vegansko čokoladno tortico (ja, imajo jo, tako v centru kot v BTCju, isto Zvezda), zraven pa še kepico sladoleda. Malce veliko je, ampak njami!🙂

      • katja says:

        a vegansko čokoladno torto, da imajo? Letim probat …

      • mojč says:

        Ja, imajo. Moja je sicer boljša, če smem nič kaj skromno pripomniti, njihova ima nek priokus, bolj po pudingu kot po čokoladi. Vseeno je pa dobra in si jo me punce z veseljem občasno privoščimo.
        Če ne prej, bom konec avgusta, ko se v naši družini začne serija rojstnih dnevov, spet naredila pravo čokoladno torto in objavila recept.

  2. a says:

    jst sem jih enkrat tam vprašala, kako je s korneti pa so rekli, da zna bit notri mleko ali maslo. Ampak to je blo že dolgo nazaj, tako da je najboljš še enkrat jih vprašati😉
    jst najraj kr iz lončka vzamem, da ni komplikacij😀

    • mojč says:

      Hej, a! Ja, tudi jaz vzamem raje v lončku, ker vsi ti slaščičarji kornete kupujejo in v resnici niti ne vedo, kaj je v njih. Problem je, da tudi če si dobiš in prebereš specifikacijo pa na njej piše lecitin, ne veš kaj dosti več, saj je ta lahko sojin ali pa jajčni. Ja, žal. Niti E oznaka ti nič ne pomaga, saj imata oba isto oznako. Torej, sojin lecitin je sojin, samo lecitin je pa po vsej verjetnosti jajčni.
      Ekola, imaš kar prav, da vzameš sladoled raje v lončku – vsaj dokler ne bodo začeli delati kornetov s sojinim lecitinom😉

    • katja says:

      hvala za odgovor! zaenkrat tudi sama jemljem sladoeld v lončku, vendar nad korneti kar nekako nočem pa nočem povsem obupati🙂 Sem poslala sicer mail v Zvezdo in so mi sporočili, da so korneti sicer bio, vendar vsebujejo jajca. Da pa ves čas poizvedujejo, če bi se dalo kje staknit povsem veganske. Lepo od njih, a ne?

      • mojč says:

        Ja, res lepo od njih. (Pohvaljena, Zvezda!) So eni izmed redkih, ki se zavedajo, da se stvari na prehranskem področju le premikajo. Če nas, “zavednih Slovencev”😉 še ni dovolj, jih pa premikajo turisti. Zadnjič sem v Zvezdi malo dlje posedela in bila prijetno presenečena nad tem, kakšen promet imajo pri veganskih sladoledih. Juhu! Eppur si muove!

    • katja says:

      hvala za odgovor. Zanimivo a ni, ko si ti povpraševala so bili v kornetih mleko in pa maslo, po ta novem pa gre za jajca … huh. Skratka – čakamo na dobrotnike, ki bodo izumili še vegan. kornete. In slava mu.

Leave a Reply

