Zajtrki


13. junij 2010, nedelja, dan 37, recept 67, 68, 69 in 70:

He, he, še vedno se najde kdo, ki me prav resno vpraša, kaj neki jem za zajtrk, če ne jem salam, jajc ali pa vsaj sirnih namazov. No, prav, malce bom odškrnila zaveso v tole skrivnost😉

UMEŠAN TOFU
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Tofu 1. na olju popražiš nasekljano čebulo.
Čebula 2. Z vilicami stlačiš tofu, da dobiš majhne koščke. Lažje je, če jih prej z nožem narežem na kocke in jih šele nato z vilicami pretlačim.
Sol, poper, oljčno olje, kurkuma, peteršilj 3. Tofu začiniš s soljo, poprom in kurkumo, ter skupaj s čebulo popražiš. Na koncu dodaš še nasekljan peteršilj. Tole lahko dodam v katerokoli zelenjavno jed, katere recept zahteva umešano jajce.

KRUHKI S PAPRIKO
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Kruhki 1. kruhke razpoloviš in spodnjo polovico na tanko namažeš z margarino ter rahlo osoliš. Zadnje čase je kar nekaj več resnično rastlinskih margarin, se pravi takih, ki nimajo dodanega mleka. Juhu!🙂
Veganska margarina, sol 2. papriko opereš, prepoloviš, odstraniš peščišče in polovičke položiš na kruhek.
Paprika 3. malo stisneš, da se  prime na kruhek.

NAVADEN ZAJTRK NA TERASI
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Kruh 1. kruh narežeš
Sezonska zelenjava 2. Sezonsko zelenjavo opereš, narežeš in po okusu rahlo pososliš.
Veganski namazi 3. Postrežeš z vegansko margarino in drugimi namazi Veliko se dobi že raznih paštet, olivnih in zelenjavnih namazov.

MUESLI
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Ovseni bio kosmiči, 2x500g 1. zrna na rahlem ognju počasi prepražiš Res moram pražiti počasi, saj želim le spremembo okusa, ne pa zapečena zrna.
Mešana zrna, 250 g 2. rahlo popražiš lešnike in jih na grobo streš ali nasekljaš Popražena lešnikova jedrca so dokaj krhka, zato jih kar strem – z valjarjem jih pritisnem ob podlago. S sekljanjem je več dela, zmleti jih pa ne maram, saj mi je všeč, da lahko zjutraj pohrustam kakšen košček.
Bio otrobi, 400g 3. Ovsene kosmiče, ortobe, popražena zrna in zdrobljena lešnikova jedrca zmešaš skupaj. Mešanica v dobro zaprti posodi zdrži mesece.
Lešniki 4. postrežeš s sojinim mlekom in kakšnim sadjem, narezanim na koščke (banane, jabolka, jagode, itd) Ovseni kosmiči so najbolj nežni in se najhitreje napijejo. Zjutraj, ko se mi mudi, nekako nimam pravega potrpljenja čakati na druge kosmiče (pšenične, ječmenove, itd), da se zmehčajo😉
This entry was posted in jedilnik za vsak dan, zajtrk and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Zajtrki

  1. Lara says:

    Lep pozdrav,

    iskala, iskala…najdla ! RECEPTE ! Super, da se je nekdo odločil, da napiše kaj je in kako pripravi. prepričana sem, da bom v tvoji kuhinji najdla kaj za mene in mojega moža.

    Website sem pripisala, ker sem se tudi sama priključila na vezo z wordpressom :)) Jaz pa sem se vrgla v članke za vzgojo. Otroci so moj svet.

    Lepo te pozdravljam in želim uspešen gibalni dan. Mislim, da tudi danes na našem koncu ( Domžale ) ne bo deževalo, kot je bilo napovedano na dnevniku.

    Papa

    • mojč says:

      Lep pozdrav tudi tebi, Lara!
      Me veseli, da si našla kar si iskala. Ko boš kaj preizkusila, se pa le oglasi in povej, kako vama je bilo všeč, ok?

      Ekola, Zofka je tudi uspešno mimo in upamo na lepše (=sončnejše) dneve.

      Pa-pa!🙂

Leave a Reply

