Grrrizenje


8. junij 2010, torek, dan 32, jedilnik 14, recept 59 in 60:

Eh, kadar imam stresen dan, me vedno prime, da bi grizla! Grrrr, grriz, griz!

Torej, sejtanov zrezek bo kar prava izbira, ne? Pa malo ajvarja (iVar – novi Applov produkt :D). Pa še kaj za zraven, seveda. Kaj sladkega tudi?

TESTENINE Z BUČKAMI IN PAPRIKO
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Bučka, paprika, čebula 1. Na razgretem oljčnem olju prepražiš nasekljano čebulo in na kocke narezano papriko. Meni so testenine ostale še od včeraj in sem jih samo vzela iz hladilnika.😉
Polnozrnate testenine 2. Ko se paprika zmehča, dodaš na kocke narezano bučko in skuhane, odcejene testenine. Bučke naj ostanejo čvrste, zato ne pražim več dolgo.
Sol, peteršilj, oljčno olje 3. Posoliš in dodaš nasekljan peteršilj, ter še malo popražiš. Samo še toliko, da se okusi preprojijo.

HITRI JAGODNI SLADOLED
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Zmrznjene jagode 1. jogurt po okusu sladkaš in dobro premešaš. Premešam, da se sladkor raztopi ali pa vzamem agavin sirup namesto sladkorja.
Jogurt 2. dodaš zmrznjene jagode in jih s paličnim mešalnikom vmiksaš v jogurt To gre prav dobro, le skleda naj ima malo višje robove, da ne šprica naokoli.
Trsni sladkor 3. postrežeš takoj ali pa postaviš še za nekaj časa v zamrzovalnik Če postrežem takoj, je bolj kremaste strukture (kot na sliki).

Kadar želim bolj čvrst sladoled, že na začetku vzamem več zmrznjenih jagod oziroma manj jogurta. Maso tudi vrnem v zamrzovalnik za kakšno uro ali dve, a jo moram v vmesnem času vsaj enkrat premešati in še enkrat preden sladoled postrežem.

This entry was posted in jedilnik za vsak dan, sladice and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Grrrizenje

  1. TheKathy8 says:

    Mmm, tale sladoled zgleda res njamiii:D

  2. Alja says:

    Rada berem tele veganske recepture, ampak jogurt?!? Sojin?

  3. widrawanda says:

    Če lahko še jaz nekaj povprašam: kateri sojin jogurt pa uporabljaš? Jaz neko Granovita zadevo in se mi sadni zdijo še kar uredu, navadni pa imajo premočen okus po soji, prikrit s sladkorjem. Sicer pa fajn recepti, uporabni!

    • mojč says:

      Velikokrat ga naredim kar sama, če ne, pa kupim Yofu (mislim, da je Provamel).
      V Kalčku jih imajo, samo cena mi pa res ni všeč – pollitrski lonček je skoraj 4 evre.
      Poskusila sem tudi druge (Granovita, Soyade,..), pa se vedno vrnem na te. Sojinega okusa jaz tudi ne maram, s sladkorjem prekritih okusov tudi ne. Sploh moram reči, da sem veliko stvari začela delati sama ravno zato, ker mi je bilo kupljeno grozljivo sladko. Razni muesliji, na primer.
      Poskusi kdaj narediti jogurt sama – preprosto je, okusno in če se ti tekstura ne posreči najbolje, nič zato. Pretekočega uporabiš kot pijačo ali pa za kakšno solato, prečvrstega pa za sladoled ali pa ga preprosto zmiksaš. Okus je pa krasen, kiselkast, osvežilen in brez sladkorja.

  4. katja says:

    Hej dekle, pa ti si suuuuper! Čudovit blog, v navdih veganski začetnici🙂

  5. widrawanda says:

    Hvala za izrčrpen odgovor – očitno imava kar podoben okus;) Sploh pa se verjetno strinjava, da so kupljene veganske zadeve občutno predrage. Da liter vode, v kateri se je namakala soja, prodajajo za skoraj dva evra … Potem pa je še zanič okusa ali pa presladko. Bom poskusila doma – sojino mleko v prahu pa verjetno dobim tudi v kakšen Kalčku, anede. Tenkju, še enkrat, sploh zato, ker te bom verjetno še kdaj, kaj pobarala za kakšen nasvet, saj imaš očitno na zalogi cel kup izkušenj;)
    Pa lep dan

    • mojč says:

      Ni za kaj. Seveda, če bom le vedela, ti z veseljem pomagam s kakšnim odgovorom. Pa kakšnega komentarja sem tudi vedno vesela. Tako vsaj vem, da ljudem to koristi (ali pa tudi ne, čeprav zaenkrat ni bilo še nobenega negativnega komentarja).
      Sojino mleko v prahu pa dobiš zdaj celo že v Intersparu – slovaškega izvora, modra škatla, imenuje se pa Alfik, soya milk. Kot mleko je bolj kot ne zanič, za razne recepte pa je zelo uporabno. Cene ne vem, a ni bila pretirana.
      Prav lep dan tudi tebi

Leave a Reply

