Pa-pa, panika!


14. maj 2010, četrtek, dan 7, jedilnik 5, recept 15 in 16:

Ufff, kakšna panika me daje! Sanjala sem, da zamujamo na poroko in bolj, ko sem ljudem okoli sebe govorila, da je čas, da se odpravimo, več stvari smo še morali opraviti! Ja, takole napisano se res ne sliši bogvekaj, a občutiti je bilo kar grozljivo.

Hvala bogu za Lilč, ki me je zvlekla na kavo! Ko sem se pošteno kaj-pa-je-tebe-treba-bilo pridušala, je panika popustila. Ko sva se pa začeli še norca delati iz vsega skupaj, je pa sploh pobegnila v kakšno bolj naklonjeno okolje. Good riddance!

Ekola, še kosilo sem skuhala in ga predstavila številnemu navdušenemu občinstvu. Okej, okej, ena lačna študentka, ampak navdušena je pa bila!😀

GRAHOVA JUHA S KRUTONI
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Grah 1. grah in česen skuhaš do mehkega v rahlo osoljeni vodi Za grahovo juho najraje vzamem zmrznjen grah, ki je veeelikooo boljši od konzerviranega. Česen samo olupim in dodam grahu, nič se ne mučim s sekljanjem, saj ga bom itak zmiksala. Ker imam česen rada, ga dodam kar bogato, 4 – 5 strokov.
Česen 2. kos kruha narežeš na kocke in jih na vročem oljčnem olju počasi pražiš Olja mora biti samo toliko, da pokrije dno moje najmanjše ponve, ko je razgreto. Se pravi mala lužica, ki se ob gretju razširi na vso površino. Ko dodam krušne kocke, olje v hipu popijejo. Plamen zmanjšam na minimum in občasno kocke premešam.
Kruh 3. juho s paličnim mešalnikom zmiksaš Najprej se potrudim, da zmiksam vse stroke česna, ki itak plavajo na vrhu, potem pa še ostalo juho. Ne preveč, nič hudega, če kje ostane še kakšno celo zrno graha. Ta princeska ima to rada!😉
Oljčno olje, sol, poper, peteršilj 4. tik preden postrežeš, vmešaš sesekljan peteršilj. Krutone postrežeš posebej. Krutoni so najboljši, ko še hrustajo, zato naj si jih vsak dodaja sam.

Kadar ob juhi ne postrežem krutonov, dodam brizg oljčnega olja v juho.

GOBOVA RIŽOTA
SESTAVINE PRIPRAVA MOJČ
Gobe 1. dve čebuli in 4 stroke česna na drobno nasekljaš in popražiš na oljčnem olju Klasika, naj postekleni in zadiši.
Riž 2. dodaš nalistane gobe in ščepec timijana ter malo podušiš. Najboljše so seveda gozdne gobe, jurčki, lisičke in podobno, a kadar tega ni, so kar dobri tudi šampinjoni.
Čebula, česen 3. Miso ali kvasov ekstrakt razmešaš v hladni vodi in dodaš. Uporabljam kvasov ekstrakt Vetamite ali pa navaden temni miso, ki po polnosti okusa daleč presega vsak miso z okusom.
Miso ali kvasov ekstrakt 4. Dodaš riž, priliješ vodo in kuhaš, da voda skoraj povre. Takrat plamen ugasneš in v pokriti posodi pustiš, da riž še malo nabrekne. Na vsako enoto riža 1,5 enot vode. Okej, no, ali pa »od uča«😉

Rižota mi je najboljša, kadar je sočna, kar pomeni, da so riževa zrnca še bogato obdana z omako.

Oljčno olje, sol, poper, peteršilj, timijan 4. Dodaš nasekljan peteršilj. Ja, tudi za učke mora bit!

Panika? Zaenkrat je še ni na obzorju.

This entry was posted in jedilnik za vsak dan and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s